Vylepšený Velor-X-Trike si troufá. Míří na americký trh

Poměrně velkou pozornost na sebe minulý rok upoutala firma Motoscoot, která představila novodobý Velorex. Kvůli tomu, že si toto označení nechal zaregistrovat kdosi z Polska, byl výrobce nucen použít náhradní jméno Velor-X-Trike.

Klepněte pro větší obrázek
Novodobý Velorex má především kvůli bezpečnosti pevnou karoserii.

Každý vůz je stavěn na zakázku a každý kus je naprostý originál. Zákazník si sám určí všechno možné od barvy karoserie až po motor, který chce ve svém exempláři mít. Vůz má mít pevnou karoserii, nicméně se uvažuje o variantě alespoň zčásti potažené plátnem. Tak asi takový byl vstup současného Velorex na trh, jenže tím celý projekt nekončí.

Za uplynulý rok bylo postaveno několik kusů a hlavně se intenzivně pracovalo na vylepšení první verze. V současnosti už je k dispozici dokonalejší Velorex, který má úplně novou karoserii, zapracovalo se na interiéru a vylepšen byl také podvozek. Kromě toho se výstavní prototyp představí s jiným, blíže nespecifikovaným motorem. První verze měla doslova pár centimetrů za sedačkami uložený motor Honda o výkonu 150 koní.

Motoscoot už delší dobu plánuje expanzi na americký trh. V současnosti se situace kolem vstupu do USA pohnula a výrobce již jedná s investorem. S uvedením Velorexu na nový trh pomohou také studenti Texaské univerzity, kteří na toto téma vypracují studii. Nechme se překvapit, jak to celé dopadne. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků