Vůbec mě netěší, že si připadám jako prorok. Při uvedení R8 do výroby jsem správně vytušil, že postupně dojde k marketingovému odsunutí gallarda na druhou kolej. R8 jde na špici. Převzala z gallarda 4x4 a z gallarda bude jen zadokolka. VW se pokusí značkou lamborghini zaútočit na pozice ferrari, které jsou v pohonech 4x4 na úrovni neandrtálce.
Hmm.... a proto je Gallardo jako zadokolka pouze v limitované edici vedle "běžné" 4x4
Nejen pohon 4x4, Audi R8 je jen překapotované Gallardo ;-)Navíc nedokážu pochopit kdo si R8 koupí, to musí být snad jen zarytý fanoušek Audi, který koupí cokoli co má na sobě nalepeno jejich znak. Vždyť R8ka je o cca 120kg těžší než Gallardo a navíc má přiškrcený motor 5.2 (R8 - 386kW, Gallardo - 412kW).Proč teda někdo kupuje horší kopii ?
Jde vidět, že to nechápeš. Obě auta vypadají podobně, ale gallardo je více sportovní, zato R8 více civilní. R8 je takový lepší TT na denní používání.
Máš pravdu, absolutně nechápu proč kupovat horší kopii bez prestiže za vyšší cenu (Gallardo stojí v základu 3.790.000,- Kč, R8 5.2 stojí 3.896.600,- Kč - loňské ceny).
Tak v prvni rade obe auta jsou dost odlisna a to jak jizde, zamerenim tak technikou. R8 se nabizi s audinackym V8 motorem a taky 10ti valcem puvodne z Lamba. Takze to s tou cenou neni zas tak uplne jak pisete. R8 nabizi uplne jiny system pohonu, nez Lambo. Lambo prevzalo z Audi casti zadni napravy, primy vstrik a dalsi casti techniky a R8 zase prevzalo neco od Lamba krom toho jednoho motoru.Obe auta jsou charakterove odlisna a taky cenove odlisna (i kdyz pri stejne vybave to gallardo vyjde o vice jak pul mice draz). Pokud lidi R8 kupuji, tak proc jim to nedodat. vy ocividne nebudete zakaznikem ani jednoho auta, tak proc vas to trapi? A pokud tim zakaznikem jste, tak opet, proc vas to trapi? Kupte si Lambo a budte v klidu. Nekdo si Audi koupi, protoze se mu proste libi. Ono mnoho majitelu mimo prahu docela nadava na servis Lamba, ne ze by na nej nemeli, ale je castejsi, nez je zdravo, je nasobne drazsi a to pri stejnem vyuziti vozu a hlavne je daleko komplikovatnejsi kvuli dostupnosti.
Lambo žádný pohodn 4x4 neopouští, pouze udělá edici Gallarada i jako zadokolky, což je u odchazejícího modelu nutnost, aby nalákali nové zákazníky, kteří by jinak čekali na novinku.
Tak já s tebou nemohu souhlasit. To že lambo najednou nabízí jak pohon 4x4 tak jen zadku, tak je to veliká výhoda. 4x4 mu nikdo nebere a dává mu náskok před konkurencí. U mě je to jednoznačně krok kupředu.
V celku úspěšný? Já myslím, že je to hodně úspěšný model. Jen doufám, že příští generace nebude nějakej preudoekologickej paskvil B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.