Výkon Toyoty GT86 a Subaru BRZ nestačí? Kupte si kompresor

66 komentářů

lexuslfa
20. května • 4:10

Neviem ako je možné, že oficiálne stále nie je v predaji žiadny kit na GT86/BRZ a pritom na mobile.de sa už dávno predávajú GT86-ky s kompresorom o výkone 280koní a predávajú sa v salónoch Toyota, nie je to žiadny podomácky spravený tuning ....

Xtreme
16. prosince • 1:09

Některých lidí tu je mi opravdu líto. Neřeší nic jiného než výkon, výkon, výkon. Jde vidět, že nepochopili podstatu tohoto auta "auto pro zábavu" a nebo taky " za málo peněz hodně muziky". Asi na tom autě něco bude, když ho x nezávislých testů hodnotí jako excelentní svezení. Proto je to auto tak jedinečné, protože v sobě spojuje něco co se zatím skoro nikomu nepovedlo . . .

runner42
17. prosince • 16:53

Jestli to nebude tím, že tahle diskuze je ke článku o zvyšování výkonu. ;-)
Tak piš k věci a ódu na zábavu pěj někde jinde. :-P

mrazik
7. prosince • 9:12

Muze mi nekdo ukazat, kdy a kde toyota psala o tom, ze GT86 je supersport ?
Jen hlupak potrebuje ke sportovnimu autu jen kone. Staci se podivat do minulosti, kdy sportovnim modelum stacilo neco malo pres 100 koni a kolik s tim dokazali udelat parady. S laskou vzpominam na sveho upraveneho Ford Escort 1.8 16V 96kW, snizeny (30/30) s tvrdsima pruzinama, pneu 195/45 R16, vaha kolem tuny, proste celkove se to auto podarilo naladit na celkem slusne vyblbnuti v zatackach a uspokojeni ridice. Presne sem miri GT86. Nejde mu o dechberouci vykon na papire, jde mu o skvely pocit z auta, z rizeni, ze spojeni ridice s autem a maximalni vyuziti potencialu obou. Na vykony v primce jsou tu jina auta.

runner42
7. prosince • 9:25

Můžete rozvést, jak se projeví maximální využití potenciálu obou?
O výkon v přímce tu vůbec nejde. To auto je pomalé a nejisté i v zatáčkách.

mrazik
7. prosince • 9:33

Pokud je ridic nicemnej, bude pomalej i ve ferrari.

KarelAntonin
7. prosince • 9:50

Pokud je řidič ničemnej rozbije si ve Ferrari akorát hubu nebo se zabije, ale v principu s Vámi souhlasím.
Na druhou stranu je třeba říci že auto dělá hodně. Dělá hodně i to jak mu to auto postaví nebo si ho postaví.

KarelAntonin
7. prosince • 9:20
mrazik
7. prosince • 9:32

Okruhovy special ma spolecnou se serii leda tak tvar karoserie (a nekdy ani to neplati), jinak jsou to uplne odlisna auta, coz plati pro jakekoli okruhove auto. Ja se bavim o seriove verzi, ktera je videt v autosalonech.
Michate jablka s mandarinkama a obcas prihodite kiwi.

runner42
7. prosince • 9:46

Bingo, a to je přesně to, o čem byl můj původní příspěvek.
Sto koní navíc aby to auto bylo i rychlé = radikální přestavba.

mrazik
7. prosince • 9:50

Ty potrebujes k uspokojeni vykon a proto jsi si koupil 370z v automatu. Jen nevim, jestli se mam smat nebo brecet.
Za volantem GT86 musi ridic neco umet, ze by v tom byl ten problem ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
runner42
7. prosince • 9:59

Máte pravdu, potřebuji i výkon. Můžete si smát i brečet, zcela podle libosti :-)) Já si taky řídím co chci :-)

KarelAntonin
7. prosince • 9:41

Okruhový speciál BRZ vychází ze série a už vidím jak s ním budu závodit.:-D:-D:-D:-DTuhle Toyotu bych v sérii rozhodně nechtěl vždyť je to zdechlina. Koupit jí a přestavět to ano, ale v sérii neee.
Na pohodové sportovní svezení to není koncipovaný a na sport se to nehodí proto že to zkrátka nemá parametry.
Pokud by jsme ji s klukama přestavěli tak by z toho mohlo být slušný auto. Je to takovej polotovar pro další stavbu, ale někdy je to dobře. ;-)

mrazik
7. prosince • 9:52

No vidim, ze to skutecne nema smysl a podporovat tve uspokojeni z vyvolavani flame nemam v umyslu podporovat. Pro tebe to auto nedava smysl, ok je to tvuj nazor, ktery diky bohu nesdili mnoho ridicu. Takze hodne stesti v tvem aute - radeji snad ani nechci vedet jake.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
KarelAntonin
7. prosince • 10:10

To co sdílíte Vy nebo ostatní řidiči mě je absolutně jedno. Já si řídím co chci.

KarelAntonin
6. prosince • 9:31

Tady ani ten kompresor nestačí. Objem ničím nenahradíš.
U auta, který se tváří jako sporťák je prostě nabízený objem žalostně málo.
Něco jiného by to bylo u tzv. pohodového kupé.
Vzpomínám si kdy jsem měl Audi 81 což bylo kupé, kterých se do ČR dostalo poměrně málo. Bylo v 5válci motor 1,8l a bylo to kupátko na pohodové ježdění rozhodně se netvářilo jaku supersporťák o co se Toyota snaží a je tím směšná. Když chtěla dělat sportovní mololitrážku mohla se ubírat podobnou cestou jako toto Audi a ne vytvářet superspor s poddimenzovaným motorem.

Uj
6. prosince • 14:14

Toyota GT86 - supersport s poddimenzovanym motorem :-O Pridej prosim jeste nejakou perlu, at se zasmejem...

Skyline
6. prosince • 14:52

Ctes spatne, to neni supersport, ale superspor. Proste Karel se rad hada a toyobaru je pro nej vhodna zaminka. Podobna lecba jakou tady zkousi i dalsi znalci (az se stydim, ze mam nick co zni jak od Nissanu, jeste by si nekdo myslel, ze jsem stejnej posuk jako zetkari).

KarelAntonin
6. prosince • 15:07

Nevím proč na mne neustále útočíš. Musíš si léčit nějaký mindrák.
Pokud jde o značku nemám Nisana tak nevím co tím chceš říct.
Proti Toyotě jako značce nic nemám pouze proti tomuto konkrétnímu modelu, který si hraje na něco co není a nemá na to.

XAW
6. prosince • 15:26

Jak uz ti tu mnozi psali - to auto si na nic nehraje, to jen ty jsi nepochopil ucel toho auta. Vysvetlovat ti to nebudu, doporucim jen vcerejsi TG, Autoblog nebo jine periodikum. Treba se ti jeste rozsviti (aneb bazinga, jak jiz nekdo zminil).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
KarelAntonin
6. prosince • 15:40

Pokud vím počítá se s tím že v úpravě bude použito i na okruzích a dalších sportovních soutěžích.
Opravdu si myslíte že si na nic nehraje.;-)

XAW
6. prosince • 18:06

Aha, takze se s tim bude jezdit 'na okruhu a dalsich sportovnich soutezich'. OK. Stejne tak se na okruhu jezdi s Fiestou nebo Mini, s Yarisem R1A WRC, anebo nam jezdi BMW 3 v DTM, LFA v 24h a Hummer na Dakaru. Nakonec i MAN TG se umi poradne rozjet. OK, takze jsme se dozvedeli, ze GT bude zavodit, stejne jako mnoho jinych aut, nehlede na tridu, motor, zemi puvodu a pohlavi ridice. Zajimave. Co dal?

KarelAntonin
6. prosince • 18:15

Jenže tady právě o tu třídu i druh jde.
Kdyby radši místo kompresoru dali do tohohle auta pořádný motor a že jich má Toyota na výběr poměrně dost, ale to jsem již psal v jiných diskusích.
O tom že to jde nás přesvědčili Italové s Lotusem.

XAW
6. prosince • 18:24

Vetsi motor => vyssi vaha, cena, spotreba => uplne jine auto na uplne jine ucely. Toyota nepotrebuje druhe LFA.

KarelAntonin
6. prosince • 18:43

Já také nehovořím o LFA , ale o lehkém autě se silným motorem.
Například ať již zmínění Italové s Lotusem nebo
Renault s Cliem http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Clio_V6_Rena... ...

XAW
7. prosince • 0:10

BTW co je myšleno italy a lotusem? Ze si to tam koupili místní policajti?

KarelAntonin
7. prosince • 8:39
mrazik
7. prosince • 9:29

Zkuste s tim lotusem vyjet mimo krasne hladkou dalnici nebo okruh a pochopite rozdil. Pokud ten rozdil nechapete, pak je jakakoli diskuse zbytecna.

runner42
7. prosince • 9:22

Proboha to jste neměl! ;-)
Tady se vede diskuze, jestli je lepší Maruška s pevnejma trojkama ale velkou prdelí nebo Janička s jedničkama a malým zadkem. Psát sem o Megane Fox s trojkama a malým zadkem je úuuuplně mimo :-D:-D:-DPro Skyline - Ano, samozřejmě Janička s malejma je nejlepší auto na světě, psali to prý v posledním Autocaru. Sice bylo ze všech aut zdaleka nejpomalejší, ale je je mnohem lepší než 911 turbo. (Mám to tedy z druhé ruky, Autocar jsem přestal číst, když ve stylu GT86 hype zcela vážně srovnávali Hondu Type -R s Audi R8 a napsali, že Type-R je lepší, protože je horší).

dedekMMC
6. prosince • 20:29

15 metrákový Clio ze sériovou V6 je vrchol lehkosti a výkonosti. Lotus je exot kterej nemá šanci se víc prosadit.:-D

dedekMMC
6. prosince • 16:28

Koukám pane Macháček, že máte kulový na práci a opět spamujete.

KarelAntonin
6. prosince • 16:38

Co ???
Normálně diskutuji o autech.
Můžete mi prosím vysvětlit co myslíte tím spamováním??? A jak se ho podle Vás dopouštím???

dedekMMC
6. prosince • 17:08

Vetšina vašich reakcí není k tématu, což je odpověď na vaše obě otázky. A teď bude dozajisté následovat výčet co je a není k tématu že.:-P

KarelAntonin
6. prosince • 17:16

Vy se nebude bránit když Vás někdo uráží???
A jako mají souvislost Vaše řeči s tématem???
To co bylo první je můj názor že objem ničím nenahradíš ani kompresorem. Tohle auto si hraje na něco čím není.
Pokud chce automobilka produkovat auto k sportu a zvláště k závodnímu sportu mimo jiné okruhum mělo by mít odpovídající parametry včetně objemu motoru, výkonu a mnoho dalšího a ani jedno toto auto nemá.

mrazik
7. prosince • 9:13

Tohle auto si na nic nehraje, to jen vy jste ho vubec nepochopil. To auto si nikdy nekoupite, tak je lepsi ho pomlouvat, ze ?

KarelAntonin
6. prosince • 9:31

Tady ani ten kompresor nestačí. Objem ničím nenahradíš.

runner42
5. prosince • 17:41

Je roztomilé, jak v každém článku o téhle Toyotě musí přijít hned v první větě ujištění, že GT-86 výkon navíc nepotřebuje. Nepochybně to je ten důvod, proč je okamžitě nutné uvést odkaz na zatím neexistující neobjednatelný kompresorový kit. Prostě dobrá zpráva.
Celá ta dobrá zpráva bohužel správně zní:
Chystá se aftermarket kompresor pro GT-86. Hned jak si ho koupíte, vyměníte vstřiky, dáte nové sání, vyměníte CATy, vyměníte chladič, přidáte chladič oleje, vyměnit setrvák, spojku a možná převodovku za novou která zvládne víc Nm, koupíte nová kola a pneu (jinak nepřenesete výkon na silnici), přeprogramujete ECU.... dostanete 80 koní navíc.
Tahle taškařice vás přijde na 200-300 tisíc + dalších 100-200 tisíc za materiál a servis téhle vytuněné neprodejné káry v dalších 5 letech, které by jinak šly ze záruky.
A to se vyplatí :-P

XAW
5. prosince • 19:56

Říkal jsem si, jak dlouho to bude trvat než tu runner zase přidá pod gt nejaké svoje moudro. No, dlouho ne. Tobě musi ležet to auto v žaludku clovece.. Zkus to vysvětlit Clarksonovi, jak to auto nestojí za nic. Určitě by si pod tihou tvych argumentu pak rozmyslel dávat tomu COTY '12.

fairlady
5. prosince • 20:42

vzdyt ma pravdu.
na strankach toybaru je info, ze to chce i vymenu pistu :-/

lethal924
6. prosince • 8:40

Nissanisti maji nejaky mindrak z toyoty. Jinak si tohle uz vazne nedokazu vysvetlit :-)

Skyline
6. prosince • 10:28

Presne tak, bylo to pro me dost prekvapeni. Jeden by cekal, ze kdyz mas zetko neni z ceho mit mindrak, ale zjevne je. Lecba na AR ale zatim nepomaha, symptomy porad stejne, tedy pokud "runner42" a "fairlady" nejsou nejake roboticke generatory textu z omezene slovni zasoby cemuz neustale stejny obsah docela napovida. Uvidime casem, treba se jim rozsviti (bazinga) :-D

runner42
6. prosince • 9:36

Nissanisti se musí pousmát, když je toyotisti zuřivě přesvědčují, že výkon není potřeba a první co se přitom na aftermarketu pro GT-86 řeší jsou turba a kompresory.Hodně nissanistů navíc zná úpravy 240sx a musí se chechtat při představě toyotistů, jak jen přidají kompresor a zvednou výkon.
Jen pro tvoji informaci... Pokud máš maloobjemovou atmosféru s výkonem vyhoněným vysokým kompresním poměrem 12,5:1 a chceš tam ještě dát kompresor nebo turbo a lít do toho normální benzín, čeká tě hodně rozsáhlá přestavba a ladění, nebo motor za chvíli zničíš. A to nemluvím o setrváku a spojce, které jsou dimenzované na krouťák motoru jen s malou rezervou a další části auta, které musíš předělat.Ale možná nám něco uniká a koupit si slabý auto a začít ho hned mrvit přestavbou má logiku :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
J.S.
6. prosince • 10:52

Runner, runner, runner...
jo nezklamal ten největší přispěvatel a všeználek ...ty máš toybaru jako trn v obou očích, zároven jako ledvinový i žlučový kámen a zánět slepáku co?
Já se vážně jenom pořád plácám do kolen jen vidím tvůj nick a nemusím ani číst příspěvek...to jsou boží vlky plky o tom tuningu, ale možná si ostatní dají tvůj názor do cajku, když jim napíšeš, že nejlepší auto na drifty je Tvoje 370Z v automatu s pneu 265 a ještě k tomu přidej že tvoje 370 jezdí v kombinované pod 8l !!!! :-D
Jo to mě vždyzky dostane, ale vlastně 370Z jde koupit levněji než tuhle neprodejnou GT (která má nyní vyprodanou produkci na 8měsíců :-)))
Totiž její "cena" je i v ceně jejího provozu a třeba v tom, že já jí celou obuju za cenu tvý jedný 265ky a když s průměrnou spotřebou přelezu 10l, tak to je o tepu 180/s, mozolech na dlaních a s oxitocinem na vlnách adrenalinu...u tebe je stejná spotřeba při plížení po okruhu. A až budeš chtít poznat výkon, tak já poprosím svojí ženu at Ti půjčí naše rodiné kombi S6 5.2 V10 čipnuté na 500kobylek-ideální pro odborníka Vašeho kalibru, dobrou noc děti :-*

runner42
7. prosince • 9:02

Ahoj Skyline, proč nepíšeš pod svojí přezdívkou? Tak popořadě:
Nikdy jsem netvrdil takovou blbost, že 370Z v automatu je nejlepší auto na drifty. Je to lež, nebo dolož, kdy a kde jsem to uvedl.
Že má GT-86 vyprodanou produkci na 8 měsíců je opět lež. Momentálně je čas od objednání po dodání cca měsíc. To nestačí ani na transport, takže je evidentní, že se jedná o prodej ze zásob v meziskladu. Za to Toyotu chválím, protože je to díky omezené variabilitě výrazně méně, než třeba u Audi, kde si auto musíš sestavit ze sposty drobností a dostaneš naplánovaný slot výroby klidně za 4 měsíce. Nicméně o nějakém vyprodání produkce nebo převisu poptávky nad nabídkou nemůže být řeč. Časy si můžeš ověřit u dovozce tady info@toyota.cz, nebo od lidí na webu tady http://www.gt86ownersclub.co.uk/forum/date-ordered-date-d... ... S tím benzínem jsem tvoje mektání vůbec nepochopil. Mě vkládáš do úst něco o spotřebě pod 8 litrů, přitom celé to je cituji: "Při klidné jízdě, kdy plyn jen tak lehce lechtáte, není problém dostat se s kombinovanou spotřebou i s podílem rychlé jízdy po dálnici pod 8 litrů! Prošlápněte ale plyn k podlaze, rozpalte brzdy do ruda, užívejte si okrsek a spotřeba přes 20 litrů vás nemine. "
Nechápu, co s tím máš za problém. A pak mi tady vysvětluješ, jak je bezvadný, že GT86 umí jet pod 10.
Nejsi náhodou schizofrenik? Nebo nemáš nějakou poruchu osobnosti? Nic osobního, jen jsem zvědavým, z nelogičnosti tvých příspěvků, lhaní a vytrhávání věcí z kontextu mi to tak připadá.
Pěkný den

J.S.
7. prosince • 15:44

Nejsem žádný Skyline!
Stručně a jasně k tvým kidům:
- To že nejlepší na drifty je tvoje 370Z v automatu máš ve své vlastní recenzi!!! Ale jsi člověk který neví jaký je rozdíl mezi driftem a powerslidem, takže stejně nevíš o čem to je.
- Tvůj odkaz do diskuze na sklad je naprostý blábol a email si zjevně nepoužil, protože skutečný objednací termín je ten co sem psal já-opravuji nyní o měsíc kratší, tedy 7 měsíců, vše ostatní jsou registrované předváděčky, ale vymýšlej si co chceš, ty plkale obecný
- a až zase budeš psát o svém 370 tak si nastuduj co znamená "kombinovaná" spotřeba!...nebo si jen otevři významový slovník a najdi slovo "kombinace" to není Tvé klidné lechtání!
---a co je a není bezvadný na GT86 já Tobě už dávno nepíšu, protože diskutovat se zabedněným a omezeným človíčkem, který zamrzl a zašprajcnul se na mrtvém bodě nemá žádný smysl.
Jinak děkuji za Tvou starost o mé duševní zdraví a schizofrenii, nicméně, já nenapsal jedinou lež a nemusím vytrhávat věci z kontextu, ty si totiž jako kafomlýnek meleš pořád dokola. A schizofrenik no kdo Ví co jsem?! Možná že sem transformer a v noci se parkuju v garáži :-D
Ale proč Ty trávíš už několik měsíců den co den, hodiny a hodiny nad vším co se toho "tragického", "přeceňovaného" a "nesportovního" GT86 týká?
Pac a pusu brouku :-*

runner42
8. prosince • 9:46

Tak to se omlouvám, z příspěvku plného osobních útoků, nepřesností a lží se mi zdálo, že příspěvěk psal Skyline.Jinak se fakt nebudu dál dohadovat s nějakým klukem, který ani vzdáleně netuší, co znamená kombinovaná spotřeba. Je to výsledek lehkého lechtání plynu a pozvolné akcelerace na stanovenou rychlost (mimochodem max 120 km/h) s cílem dosáhnout co nejnižší spotřeby v rámci jednotlivých předepsaných cyklů, jak jen to umožní mantinely normy. Udělej něco pro sebe a přečti si směrnice EU 80/1268/EHS 70/220/EHS, kde máš metodiku měření jasně napsanou.
Můžeš začít třeba tady http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do...
Proto bývá kombinovaná spotřeba v TP od reálné často poměrně vzdálená a dosáhne ji opravdu jen borec s velmi lehkou nohou a s jízdími podmínkami blízkými ideálnímu cyklu. Pro daňové účely používá kombinovanou spotřebu uvedenou v TP jen debil.
K ostatním věcem se nebudu vyjadřovat a ztrácet čas, už mě nebavíš.runner42PS: měl bys víc psát diktáty na pravopis, snad to do devítky zlepšíš, ty Kide :D

J.S.
11. prosince • 12:33

No osobní útoky-možná, lži a nepřesnosti to už se opakuješ, ale to je Tvoje doména. Pravopisné chyby? Ó ano, určitě by se našli, ale u Tebe jich nebude míň a do devítky zlepšovat nic nemusím mám ukončené všechny 3 stupně našeho povinného i nepovinného školství a už "skoro" 4 křížky na krku :-)
Osobně mě Ty nebavíš už od samého začátku, ale iritují mě zabedněnci s předsudky, kteří pak ovlivňují ostatní...nezlob se na mě, ale to čím si začal zase v těchhle příspěvcích je blábol, kterej můžeš napasovat skoro na cokoliv i 911 musíš tunit aby byla jako GT3, ale to už je buřt.
Vezmu to jinak, dotazem, co budeš dělat se svým 370 ted, když nasněžilo?!? Já sem si myslel, že gt86 uklidím a nebudu trápit (v nasolený zimě), ale je to taková prča, že jdu do garáže vyhrabat starý plechový 16ky 5x100, mimochodem ty co sou na každý druhý škodovce. Volal sem kamarádovi do pneuservisu a starejch 16-tek 205/55 mi za přezutí věnuje 2 tucty!-to bude kouř :-D
Nevím co budeš dělat ty, ale vím že tohle nemůžeš a i kdybys 370ku na tyhle zimní "galusky" navlík, tak si s tím tvoje elektronika a stovky koní neporadí a i o tom to je :-) byt by bylo 370Z 3x lepší.
No a nakonec opravdu nakonec jen a jen pro tebe speciálně tohle video:
http://www.youtube.com/watch...
pokud bys ho nevydržel odkoukat-přelouskat celý, tak suma-sumárum si přeskoč na 12:35 (ale stejně nevěřím že se ti rozsvítí, to by ses musel pořádně projet, ale né jako při předváděčce rapidu ;-) goog luck

runner42
11. prosince • 21:52

Ano, Zetko zazimovávám, vytáhnu podle ho počasí v půlce března.
Nejsem masochista, abych zbytečně trápil sebe i Zetko ani magor, co si sporťák koupí jako jediné auto.Jinak byl sem se zeptat u delaera na testovací jízdu s GT-86. Až před vánocema sleze sníh, vyzkouším ji konečně mimo Prahu a moc se těším na ten řidičský etalon, o kterém tady někteří tak básní.Jinak sem se ptal na technické detaily a podle informací servisního technika má GT-86 dimenzovanou převodovku a teď pozor.... s maximálním bezpečným zatížením 180-190 Nm! Takže na nějaký easy tuning fakt zapomeňte. Tady na tom grafu je vidět naladění s kompresorem až na 200Nm. To bude mazec :-D

Michal_Vlcek
6. prosince • 12:27

Hele na rozdíl od tebe alespoň píše o něčem a k tématu... B-]

Skyline
6. prosince • 10:36

Tragedie tve hlouposti je v tom, ze te nekdo o necem "zurive presvedcuje". Zatim tady vidim jen tebe zurive presvedcovat vsechny kolem ze to auto nema vykon a kdyz to ostatnim s vyjimkou pana odbornika Machacka a patolizala feroveslecny nevadi, zurive je presvedcujes, ze jim to vadit ma:-DJe zajimave, ze jsem jeste pod testem zetka nevidel majitele ferrari nebo 911 turbo jak se stejnou urputnosti bojuji proti Nissanu a neustale jako kolovratek melou o tom, ze je to plecka kdyz to nema ani 400 koni a ze co nema 400 koni neni sportak, bla bla, bla bla. Asi je to tim, ze kdo ma Ferrari nebo 911, nema mindrak, ktery by si lecil. Co runnere, kdopak s toyotou ti prebral holku? Predjel te nekdo s yarisem na okresce? Zda se ti o zadnim narazniku Aurisu co te onehda nechal daleko v prachu na okruhu? Konecne to ze sebe vysypej, proberem to a pak treba uz nebudes ostudou zetkaru ;-)

KarelAntonin
6. prosince • 11:10

Skyline - možná že ten odborník si tady ty. Kolik je ti let? Kolik máš najezděno Km? Kolik měsíčně , týdně najezdíš? Kolik si měl automobilů? kolika a jakých značek, typů ? Od kolikátého roku jezdíš?
Podílel si se osobně na opravách, úpravách automobilů???

Skyline
6. prosince • 14:59

Tak tohle si muzes zkouset doma na zene, tady nejsi ve firme a ja nejsem tvoje uklizecka. Svymi otazkami jen potvrzujes, jaky jsi "odbornik", i kdyz nepredpokladam, ze bys to pochopil.

KarelAntonin
6. prosince • 15:12

Že by se nám někdo bál odpovědět B-]B-]

Skyline
6. prosince • 15:46

Nezklamal jsi Karle;-) Presne tuhle reakci jsem cekal. Uhodls, moc se bojim odpovedet, soudi me sam velky "odbornik" Machacek :-D Protoze jsi zjevne nepochopil, trochu te nakopnu (napovidat dle znameho prislovi ma cenu pouze chytremu): ktera z tech informaci, kterych se dozadujes je pro tuto diskusi relevantni a jak?

KarelAntonin
6. prosince • 15:56

Víš všechny ty informace směřují k tomu jakou máš praxi i co pamatuješ.
Výběr auta mnohdy určují zkušenosti, praxe ne jen to co má člověk vyčtené ať již z internetu nebo z jiných materiálů.
Celou dobu mě zde akorát urážíš nevím čeho tím chceš dosáhnout. Já své názory kvůli někomu kdo se ani neumí podepsat svým jménem rozhodně měnit nebudu.
Neoznačuji se za odborníka na to jsou jiní pouze vycházím z praxe.
Je vidět že jsi nezklamal.:-D

Skyline
6. prosince • 16:40

Jasne Karle, kdo najel vic km, je lepsi ridic, presne proto jsi "odbornik". Jestli te to urazi, musis se s tim nejak poprat sam.B-]

KarelAntonin
6. prosince • 16:47

Tak jsem se v tobě nezklamal tvoji odpověď jsem čekal. Je přesně vidět tvůj profil jako diskutujícího když neumíš odpovědět na otázky . I když svým způsobem si na ně vlastně odpověděl ....
Chceš snad tvrdit že řidiči bez praxe jsou lepší než s praxí to už je fakt moc.
Ale i další otázky jasně směřovali k praxi a tím nemyslím jen k řidičský, ale i další praxi s auty.
Rozhodně se neprohlašuji za odborníka jsou jiní na mnoho lepší ;-)
Měj se ;-)

Skyline
6. prosince • 16:55

Ano, jednodussi lide jako ty Karle maji casto problem s jemnymi nuancemi jako je "neumet odpovedet" a "neodpovidat protoze to nema smysl". ;-)

KarelAntonin
6. prosince • 17:05

KarelAntonin
6. prosince • 17:05

Děkuji za diskusi s tebou. Abych tě urážel jako ty mě k tomu neklesnu , ale jsem rád že jsi se projevil měl bys to, ale léčit.

XAW
6. prosince • 14:11

Karel, vazne?

KarelAntonin
6. prosince • 14:24

???

KarelAntonin
6. prosince • 14:24

???

runner42
5. prosince • 20:21

Příspěvek k tématu kompresor případně tuning motoru by nebyl? :-P

dedekMMC
5. prosince • 19:09

runner42, bohužel je to cesta jak obejít kokotský normy EU. Takže kdo chce nálož musí zasolit na úpravě motoru.:-P

mikeš
5. prosince • 12:55

Vrrrrrrrr;-);-);-)

Doporučujeme

Články odjinud