Vyhrajte v soutěži s Dream Roadshow 2010 ve Vodochodech

Chcete-li se dostat na Dream Roadshow 2010 ve Vodochodech jako plnohodnotný účastník a sám řídit mimořádné vozy jako Audi R8, Ford Focus RS, Porsche 911, Porsche Cayman S nebo Subaru Impreza STi, stačí se zapojit do naší soutěže s pořadateli této akce. Jistě zvládnete odpovědět na jednoduchou soutěžní otázku, pak už zbývá jen věřit troše štěstěny.

Více informací o celé akci můžete hledat přímo na stránkách Roadshow.Prodriver.cz, nebo v článku věnovaném celé soutěži.

Ceny pro výherce

  • 1. cena: Poukaz na účast na Dream Roadshow 2010 ve Vodochodech v rámci skupiny aut Špičková superturisma
  • 2. cena: Poukaz na účast na Dream Roadshow 2010 ve Vodochodech v rámci skupiny aut Sporťáky pro každého
  • 3. až 4. cena: Hodinové zapůjčení jednoho z vozů všech tří skupin přímo na Dream Roadshow 2010 ve Vodochodech
  • 5 až. 6. cena: Svezení s profesionálním řidičem v jednom z vozů všech tří skupin přímo na Dream Roadshow 2010 ve Vodochodech

Hlasovat je možné do 21. září 2010. Z došlých správných odpovědí bude vylosováno šest výherců, které budeme kontaktovat e-mailem. Soutěže se každý může zúčastnit pouze jednou, duplicitní hlasy budou z losování vyřazeny.

Soutěž již byla ukončena, výsledky budou zveřejněny ve středu 22. září.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků