Vyhrajte s AutoRevue.cz druhé pravé Ferrari

Další Ferrari do vaší stáje? Žádný problém, stačí správně odpovědět na jedinou otázku a máte jej v plné kráse doma.

Slavné osobnosti, ale také společnosti se snaží ze svého jména dostat co nejvíce. Proto na trh přichází produkty, které nemají s původní značkou téměř nic společného. Mezi velmi exkluzivní značky patří i italská automobilka Ferrari, které své logo a jméno propůjčila hned několika výrobcům, kteří na trh přichází s produkty a logem Ferrari.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Můžeme tak dnes potkat notebooky Ferrari, rádia Ferrari, oblečení Ferrari a také kosmetiku v podobně parfémů a vůní. Právě poslední jmenované doplňky si mohou fandové značky dopřávat přes patnáct let a za tu dobu se staly vůně Ferrari oblíbené po celém světě.

Jen výjimečně se totiž podaří, že vůně známého jména osoby ze showbusinessu, případně společnosti, která neměla nikdy v minulosti zkušenosti s tímto oborem, dosáhnou takové kvality a popularity. U Ferrari se to povedlo, což ostatně dokládá velký zájem zákazníků o tyto vůně a také několik uznávaných ocenění.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vůně Ferrari jsou svým způsobem stejně dravé a divoké jako vozy z Maranella a Modeny. Ať už zvolíte tradiční řadu Red nebo Yellow, kultovní Black, moderní Passion, případně karbonový Extreme, vždy zde najdete sílu a jedinečnost a přitom naprostou nevtíravost.


Zatoužili jste po vůni Ferrari? A co takhle k ní dostat i Ferrari F550 Maranello, Enzo nebo kultovní Dino? Zapojte se do soutěže a s trochou štěstí může kus italské legendy dorazit i k vám domů.
Ceny do soutěže poskytla největší středoevropská internetová parfumerie Parfums.cz.

Soutěž již byla uzavřena.


Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

O parfumerii Parfums.cz

Internetová parfumerie www.parfums.cz patří do sítě největšího středoevropského prodejce parfémů na internetu, kterou provozuje společnost Internet Shop s.r.o. V České republice působí zhruba čtyři roky a ročně zde obslouží přes sto tisíc zákazníků.

Parfums.cz patří mezi velmi aktivní české internetové společnosti, které vytváří nové trendy a zavádí nové služby v internetovém prodeji a významně se podílí na rozvoji elektronického obchodu, např. prostřednictvím asociace APEK a blízce spolupracuje se spotřebitelskými organizacemi, jako je např. Sdružení obrany spotřebitelů.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků