Zajímavé je, že i když je nadvýroba, musím na novou i30ku čekat 2 měsíce.
ono je také třeba přizpůsobovat ceny zboží ve vztahu možnosti koupě schopnosti obyvatelstva státu v EU. Když budou vysoké ceny nových aut stále vysoké tak asi to neprodají v zemi, argument, že by se ceny nižší nepokryli náklady výroby aut, neberu, protože je vždy možnost snížit, ale to by jsme my manažeři a ekonomové nesměli být nenažraní.
A čemu se každý diví? Stačí se podívat, jak se změnily prodeje třeba Škodovce, když místo atmosférických 1.4 a 1.6 přešla na TSI. A jsem zvědavý, kolik, se tady prodá nových "turboSanderů" a "turboLoganů". Když automobilky vyrábí taková auta jaká lidi nechtějí (a je jedno proč), nemůžou se divit že neprodávají. Nakonec- kola se už nekoupí jiná než čínská, s motorkama to dopadlo skoro stejně, do pěti let tady zavalí trh čínská auta a bude po ptákách.
Já se tomu nedivím. Vše vyřeší trh sám jako takový. V EU silně deformovaný "sociálními" inženýry všeho druhu. Nejnověji použití dvouválce 0,9 TwinAir Turbo do vozu Fiat 500L Living jako vrcholné motorizace? To to zákazníci skutečně chtějí nebo jim nic jiného nezbude 3-[ ?Ale kupředu levá, zpátky ni krok...:-(
Takže lidé nechtějí makat, ale peníze chtějí brát.Lidé nechtějí to kupovat nové, ale ojeté. Kdo koupí to nové?EU chce i do nejlevnějších aut nacpat povinně výbavu\vylepšení z nejvyšších tříd.V Německu zavedli tak super pojištění, že mladý lidi auta raději nekupují.Aď se na to dívám jak chci tak ty ošklivý společnosti v tom nejedou. Problém jeden jsou obyčejní lidi a druhý vláda. Firmy co vyrábí v tom zkouší jen žít. To že stěhují do Číny je důsledek vlád a zákazníků.
Čím dál výrob se bude stěhovat na východ.Až sem to dopracovali levičáci a levičácká - socialistická politika EU.
Levičáci??? Spíše nenažraná kapitalistická pakáž! Která aby vydělala o pár centů více,tak raději výrobu přestěhuje :-|
No ono přesunutí výroby je mnohdy nutnost.Neustálé narůstání administrativní zátěže, zaměstnanci, kteří nechtějí pracovat jen brát peníze a k tomu si připočti třeba odbory a může to dopadnout takto:http://www.ceskatelevize.cz/porady/10362035934-requie... ... http://www.national-geographic.cz/detail/jak-umira-mesto-sm... ... http://nazory.euro.e15.cz/komentare/vendula-krumpho... ...
Odbory jsou ta poslední brzda před tím,aby se z nás stala kolonie.Ale máte pravdu,že nepoměr výrobní a nevýrobní sféry se drasticky zvětšuje.K čemu jsou ty tisíce lidí v administrativě a proč se neustále uměle vytvářejí zbytečné pozice typu kontrolor,kontrolora,nebo supervizor supervizora,poradce toho,či onoho?? Pak se divíme,že nám narůstá hodnota práce :-(
Odbory jsou ta největší svoloč a bohužel na ně doplácí ti obyčejní lidé. Třeba díky odborům je dnes malá flefibilita práce, zvyšuje se nezaměstnanost, snižujest výkonost podniků a mnoho dalších věcí.:-D:-D:-DPokud jde o lidi v administrativě největší zaměstnanost je ve státní sféře, kde opět působí hodně levičáků, kteří mají rádi teplá místečka jinak v tomto bodě s Vámi částečně souhlasím.:-O
Nadvýroba proboha čeho? Kam se podívám, tam vidím dovezené čínské sračky. Pokud si nějaký idiot myslí, že EU spasí stále dokola kupování nových a nových aut se spoustou kurvítek, tak k tomu nemám už vůbec žádný komentář.
Ono to s tím souvisí - pokud se bude dovážet stále víc čínského braku, tak logicky stále víc evropských výrobků bude nadbytečných a neprodejných (nadvýroba). Tím budou Evropané chudnout, což je bude nutit šetřit a kupovat ještě víc čínského braku... Nebo obráceně: Miliony Evropananů se přece musejí nějak a něčím živit. Nejlíp výrobou něčeho. Ale čeho, když nikdo nic nepotřebuje? Vše se dováží za pár babek z Číny...http://www.ahasweb.cz/2010/20100721.htm...
jen jestli ta celá nadvýroba není stav, kdy je pohodlnější něco pouze nakoupit - přirazit a prodat. takové kšeftáčkování. on ten čínský šunt totiž vůbec není ve finále levný. ovšem kdo by se poté zdržoval s výrobou a komplikoval si tím život. prostě se jen pohodlně doveze z ázie výrobek jakosti x a zisk je jistější. oni totiž číňané umí vyrobit i velice kvalitní věci na základě požadavku. ty jsou ovšem cenově někde úplně jinde a taktéž, až na pár výjimek, neprodejné.evropany ničí jejich mentalita. ztrácejí staré návyky. konzumní společnost se svojí pohodlností ještě nikdy do světa žádnou díru neudělala.
zaplava zmrdu na manazerskych postech se projevuje, kvalifikovaneho strojare nenajdete, ale ekonomu jsou tisice
A co to má společného s tím, že auta se neprodávají? Manažeři můžou za cipoviny okolo CO2, EURONCAP, elektro chrastítek a tak podobně ? To těžko.Zato můžou ty, který jste volili. Socialisti který se na kapitalizmus přiživujou. Páč ty kraviny co ouřední šiml v Bruselu vyřechtá, nikdo jiný než velký společnosti není schopnej zaplatit.
Taky si říkám,že ekonomů v Evropě miliony,ale v hlavě mají nasráno. Hlavní problém je,že menšina hromadí miliardy,které chybí většině. Chudnoucí většina neodebere vyrobené zboží a fabriky propouští,zvětšuje se chudoba a tak dokola to poběží až do úplného krachu Evropy.Ale že ti ekonomové a úředníci a ostatní příživníci nic neřeší. Komu tenhle stav vlastně vyhovuje?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.