Teď už úplně pominul důvod proč kupovat pixlu od piva, která si hrdě říká Skoda Fabia B-]
Tak mi se třeba Fabia na daný segment hodně líbí. Potřebuji rychle nějakou levnou nouzovku na pár let a tak jsem o víkendu koukal na různé konfigurátory. Do přečtení tohoto článku jsem netušil, že je nová Ria na spadnutí, ale když jsem porovnal ceny Fabie a aktuálně prodávané Rii, tak mi Ria vyšla o cca 65 tisíc levnější. Bral jsem, že 1.2TSI 66kW a tady tohle 1,25 s 62kW. Motor není stejný ale jinak výbava už v rámci možností ano. 305 vs. 370 tisíc už je u takového prcku docela hodně. Nový model mi to ovšem značně zkomplikoval, protože na auto docela spěchám a kupovat něco, co zrovna končí, se mi nechce. Přesně z toho důvodu už kupuji dalšího Yetiho, se kterým jsem jinak hodně spokojen.
Ty jo, to je hodně podivné :D Za 300 už seženeš nějakou skladovku Ria se silnější motorizací 1.4, 1,25 je momentálně na prodej v solidně vybavené edici Cool za 250. O Fabii už psal kolega nade mnou...
brk77: WTF? Ty mluvíš o levné nouzovce a potom si v konfigurátoru naklikáš extra výbavu za 100.000,-? To si trošku protiřečíš, ne? Vždyť akční Fabia Trumf 1.2 TSI 66 kW je teď k mání za 280.000,- a nejvyšší výbava Monte Carlo je za 340.000,- Tak jak ses proboha mohl dostat na 370.000,-? Cos tam všechno naklikal? Já si teda levnou nouzovku představuju jinak, třeba předváděčku s najetými pár km za +/- 200.000,- To je jedna věc a druhá je, že motorově srovnáváš nesrovnatelné. A ta poznámka na závěr, že se ti nechce kupovat něco, co zrovna končí mě dodělala úplně. Chlape, vždyť to je to nejlepší co můžeš udělat. Auto je na konci cyklu, všechny mouchy vychytané, všechno vyladěné a ty místo toho chceš jít do novinky u které bude trvat min. 2 roky, než se vychytají prvotní problémy? Vzpamatuj se.
Trumf stojí 280 a je v tom kulové. Maximálně manuální klimatizace a zrcátka v elektrice. Ocelová kola a naprostý základ. Přikoupit se k tomu nedá nic. Trumf není konfigurovatelný. Když jsem se odrazil od Monte Carlo, tak jsem při srovnání s tou Riou skončil na 304 vs 384. Monte Carlo je hlavně o designu, na kterém mi nesejde. Style vychází rozumněji.U toho Ria jsem počítal výbavu Top, která mi přijde tak akorát plus rádio s navigací za 15. Není v tom úplně všechno, co bych chtěl, ale za ty peníze to je slušné. Stejně tak jsem počítal i tu Fábii, tedy hliníkové kola, automatická klimatizace, vyhřívaná sedadla, vyhřívaný volant, okna v elektrice, zrcátka v elektrice, zadní parkovací senzory, parkovací kamera, rádio s větším displayem a bluetooth, tempomat, automatické stěrače. A asi nějaké ptákoviny typu asistent rozjedu do kopce, když už to v tom topu je, ať porovnávám stejnou výbavu. Hodně bych chtěl vyhřívané přední sklo, ale to je problém. Ta Ria to neumí, nevím jak jiné Kie. Citroeny to neumí dle dealera vůbec. Škodovky od Octavie nahoru. Jak jsou na tom ostatní levnější auta?
brk77: Ntv, tak jestli je pro tebe auto s vyhřívaným volantem, parkovací kamerou, automatickými stěrači, vyhřívaným čelním sklem, navigací, apod. NOUZOVKA, tak je asi něco špatně. Nouzovka je holobyt za co nejnižší cenu a ne to, co popisuješ ty. V tom případě nehledáš levnou nouzovku, ale normální auto B segmentu s top výbavou za přijatelnou cenu. Jinak si zjisti, jestli se ještě vůbec dá Rio objednat do výroby, což pochybuju, vzhledem k tomu, že už je nový model. Maximálně skladovka, ale u té s výbavou už nic neuděláš. A napíšu ti to ještě jednou, ten finanční rozdíl mezi Fábií a Riem je v motoru. Atmosférická 1.2 a přeplňovaná 1.2 je nebe a dudy, to se nedá srovnávat.
není důležité, jestli má vychytané mouchy, ale jestli okolí vidí, že mám to nejnovější! To je jako kupovat si dnes iPhone 5s, s tím jsi také ve společnosti úplně out ...
Radon: Až dospěješ, tak pochopíš o čem jsem mluvil. Tvůj pohled na věc je zatím dosti dětinský. Pokud je člověk alespoň trochu mentálně vyzrálý, tak je mu nějaké společenské in/out naprosto volné.
Chybička, ... nekupuji dalšího ...
"Chválíme nastavitelné bezpečnostní pásy." - Chválit výškově nastavitelné pásy je jako chválit posilovač řízení. To by měla být samozřejmost i u nejnižší třídy. I Felicia je měla nastavitelné.
Právě, že dneska výškově stavitelné pásy nejsou vůbec taková samozřejmost, jak by se mohlo zdát. Např. výše citovaná Ibiza je zrovna nemá.
Jenže samozřejmost to není a evropské značky naopak tuhle "drobnost" začínají vynechávat. Takže je na místě pochválit to, že Kia na to nekašle.
U levného auto musíte najít něco co lze pochválit, a tady zřejmě nic jiného pochválit nešlo. Budiž, alespoň má přepychové, nastavitelné a pochválené pásy.Proč by si jak lidi takové auto kupovali? Že?
...Nabídka pak bude pokračovat přes opět atmosférický čtyřválcový motor 1,4 (100 koní) až k vrcholné motorizaci. Tou je nový tříválcový turbomotor 1,% T-GDI naladěný na 120 koní. V Portugalsku bohužel k dispozici nebyl, proto jsme na krátkou trasu vyjeli alespoň s jeho slabší stokoňovou variantou.Tak by mne pane Pecáku zajímalo, jestli je ta stoňová varianta třiválec 1.0 T-GDI, nebo ten čtyřválec 1.4 MPI (100 koní). Nevymkl se vám ten popis nějak z roukou? Vím, že je to ta 1.4 MPI.
"proto jsme na krátkou trasu vyjeli alespoň s jeho slabší stokoňovou variantou." Co je na větě k nepochopení, když se v předcházející větě píše o tříválci? A když nevím, mrknu na fotogalerii. ;-)
Aj slabsia verzia 1.0 T-GDI aj 1.4 CVVT (MPI) budu mat rovnako po 100k. V Europe sa bude predavat iba 1.25, 1.4 a 1.0 (120k).
pěknej paskvil, taky jsem se leknul :-O
Fuj to jsem se leknul, priste bez fotek
...tak zalezi, kto.:-)
V čem spočívá "pohodovost" řidiče KIA Rio, to by mě tedy vážně zajímalo :-)
RIO vypadá pěkně, i když oproti stávající generaci na můj vkus konzervativnější. Nicméně, má jeden velký problém - a tím problémem je nová Ibiza. Dle mého povedenější auto.
Seat teď pomáhá vydělat na dieselgate,takže se ojebává kde se dá a Kia nejspolehlivější auto na USA trhu může být v klidu. Mimochodem Rio se prodá víc než celý Seat dohromady.
Jako bývalý majitel Ceeda i Ria konstatuji, že mám KIA rád. Ovšem Stávající Leon i nová Ibiza se mi líbí více. To mi prostě nevymínusujete :-) A tak to asi bude až do doby, než bude představena nová generace Ceeda :-)
a si myslí, že ibaza nie je problém.
Cece, Kia a ma motor! To teda cumim jako bacil do lekarny. :-)
Moc pěkné autíčko. Korejci dělají s každým dalším modelem obrovské posuny, ten interiér vypadá suprově a design taky za 1. Líbí se mi možnost volby dostatečně silného atmosférického motoru. Za mě palec nahoru :-)
A ktery motor to je?
Trošku mě mrzí, že to posunuli k evropskému pojetí designu. Ale jinak za jedna. KIA má neuvěřitelně našlápnuto. Těším se na Stinger !!B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.