VW zveřejnil první data o větším Tiguanu. Nabídne 7 míst jako Kodiaq

Volkswagen potvrdil, že Tiguan XL bude mít delší rozvor a třetí řadu sedadel. Oficiální premiéra proběhne na autosalonu v Detroitu v lednu příštího roku.

Po premiéře na severoamerické show v Detroitu zamíří nový velký Tiguan ke svým majitelům. Stane se tak začátkem léta příštího roku v Severní Americe, Číně a Evropě. Na našem trhu bude známý jako Tiguan Allspace, protože coby Tiguan se tu již prodává pětimístná varianta.

Bezpečnost | Crashtesty

Nejbezpečnějším SUV v Evropě je VW Tiguan, vyhodnotila EuroNCAP

Volkswagen potvrdil, že vzdálenost mezi oběma nápravami vzrostla o 11 centimetrů a delší je i zadní převis. Díky tomu vzniká v kufru dostatek prostoru pro třetí řadu sedadel, která zvýší celkový počet míst na sedm. Předpokládá se, že závěrečná řada bude prostorově vhodná spíše pro děti.

Tiguan Allspace je stejně jako jeho mladší sourozenec postaven na modulární platformě MQB. V Evropě nabídne širokou škálu pohonných jednotek v kombinaci s manuální i automatickou převodovkou. V drtivé většině vlastností se nabídka individualizace neliší od současného Tiguanu.

Testy | SUV | Volkswagen

Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 140 kW 4Motion: Passat v provedení SUV

Výroba bude spuštěna v mexické Pueble, kde se nachází největší závod Volkswagenu mimo domácí Německo. Právě zde vzniká i současný Tiguan.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků