VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

Volkswagen letos slaví jubilejní čtyřicáté výročí modelu GTI. Už dříve bylo oznámeno, že jako dárek dostanou fanoušci a zákazníci posílenou verzi Clubsport, která měla být s výkonem 213 kW (290 k) nejrychlejším GTI v historii. Zanedlouho ale přijde ještě silnější Clubsport S. 

Volkswagen | Hatchbacky | Byznys | Volkswagen Golf

VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč  

Automobilka k této verzi zatím řekla jen několik málo nejzákladnějších informací, z nichž ta nejzajímavější se týká výkonu. Motor GTI Clubsport S totiž nabídne 228 kW (310 k) a díky tomu se právě toto provedení nakonec stane nejsilnějším a nejrychlejším GTI v historii. 

Sportovní auta | Volkswagen | Autosalony | Hatchbacky | Frankfurt 2015 | Design | Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

Volkswagen ukáže Clubsport S ve světové premiéře u Wörthersee přesně čtvrtého května. Auto bude údajně nastavené pro Nürburgring, takže se můžeme zajisté těšit na velmi zajímavé jízdní vlastnosti. Veškeré detaily automobilka zveřejní až v den představení. 

Clubsport S vznikne topět coby limitovaná edice. Do prodeje dorazí letos na podzim. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků