VW Touareg Trophy Truck: nový pouštní speciál odhalen

Automobilka Volkswagen věnovala svůj prostor na autosalonu v Los Angeles i představení svého nového pouštního speciálu pro závody Score Baja 1000, které odstartují již zanedlouho. Jak jste si již jistě všimli, s běžným Touaregem sdílí tento speciál opravdu jen název a i tvar karoserie je hodně odlišný. Tým podstatným u tohoto vozu je ale technika a pohon, o který se stará 5,5 litrový dvanáctiválec TDi s výkonem 405 kW/550 koní a maximálním točivým momentem 848 Nm.

Podvozek je uzpůsoben pro nehostinné pouštní podmínky a jízdu tímto typem terénu bude ulehčovat řada technických prvků a výškově nastavitelné tlumiče. Na voze najdeme množství komponentů od těch nejznámějších výrobců, jako třeba tlumiče Fox Racing, vynutí Eibach nebo off-roadové pneumatiky BFGoodrich.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
VW Touareg Trophy Truck
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků