VW Touareg: mula nové generace pokračuje v testech (spy photos)

Opět zde máme špionážní fotografie nové generace Volkswagenu Touareg, která se objeví na trhu již počátkem příštího roku. Pozitivní je, že maskování značně ubylo, i když nové jsou na snímcích jen některé díly - zbytek auta je mula současné generace.

V době, kdy pohotovostní hmotnost vozů neustále roste, je avizovaný úbytek cca 300 kg velkým překvapením. To bude mít za následek jak zlepšení dynamiky, tak i hospodárnosti provozu. K tomuto kroku dojde i navzdory tomu, že Touareg má být postaven na delší podvozkové platformě, což přinese větší prostor pro zadní pasažéry a také možnost příplatkové třetí řady sedadel.

Co se týče vzhledu, designéři vsadili na dynamičtější vzhled a odlišnosti budou patrné jak na přídi, tak na zádi vozu. Samozřejmostí bude modernizovaný interiér. Šasi bude sdíleno s Audi Q7 a Porsche Cayenne. Pod kapotou lze očekávat jak šestiválec 3,6 l, tak 4,2-litrový osmiválec a jeden nebo dva turbodiesely. V stádiu příprav je také hybridní verze, o které jsme vás informovali již dříve.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Maskování ubylo

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Volkswagen Touareg zrejmě zhubne

Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků