VW Tiguan Track & Avenue: dobře naložený crossover i pro nás

Automobilka Volkswagen připravila pro celou Evropu speciální edici svého modelu Tiguan, který se zřejmě již brzy dočká faceliftu. I navzdory tomu si ale Tiguan nachází stále dost zájemců a v tomto směru prodeje pozdvihne jistě i tato verze. Ta bude lákat především velkorysou výbavou, na níž může zákazník po spočítání všech prvků ušetřit až kolem 60 tisíc Kč.

Novinka bude přitom k dispozici ve dvou barevných odstínech a to v bílé perleťové Oryx a perleťové šedé Island. Standardem jsou navíc 19-ti palcová litá kola, výraznější blatníky, hliníkový difuzor a o 25 stupňů zkosená příď. Uvnitř zákazník najde bordovou kůži Heavy Waxy s výrazným ozdobným šitím. Ve výbavě dále najdeme rádio RCD 510 se systémem Dynaudio, automatickou klimatizaci Climatronic, bi-xenonové světlomety a přední mlhovky s přisvěcováním do zákrut.
Edice Track & Avenue bude k dispozici ke čtyřem pohonným jednotkám, ať už s automatickou, nebo manuální převodovkou. Cena za model vybavený 2,0 TSI napojeným na šestistupňovou manuální převodovku vás v Německu vyjde na 38 225 eur (zhruba milion Kč).
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Tiguan Track & Avenue
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků