VW Tiguan facelift: první představení v Číně?

Na v pořadí již sedmém ročníku autosalonu v čínském městě Guangzhou, jehož brány se veřejnosti otevřely začátkem týdne, se představila i čínská verze Volkswagenu Tiguan. Ta se ale od svého evropského předobrazu liší poněkud více, než bychom čekali - jak můžeme vidět na oficiálních snímcích, Tiguan dostal díky novým světlometům, masce a nárazníku svěžejší charakter. Uvnitř pak najdeme nový tříramenný volant a propracovanou středovou konzolu.

Podle strohé tiskové zprávy, kterou automobilka zatím nabídla, však nemůžeme říct, zda je tento model speciálně upravený pouze pro čínský trh, nebo se v této podobě dostane i k nám do Evropy. Nejvěrohodnější spekulací ale je, že se jedná o faceliftovaný model, který jsme nedávno mohli vidět na špionážních snímcích a který se v podstatě shodou okolností dříve představil v Číně - automobilka tam přece nebude uvádět model, který chce během pár měsíců faceliftovat. Rozsah změn by navíc odpovídal tomu, co naznačovaly špionážní fotky.

Zda tomu tak opravdu je, nebo se jedná jen o shodu okolností, snad poznáme v nejbližších dnech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
VW Tiguan (pouze?) pro Čínu
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků