VW Tiguan Exclusive je nová limitovaná série populárního SUV

Oblíbené kompaktní SUV od Volkswagenu bude nově k dostání také v nové limitované sérii Exclusive. VW Tiguan Exclusive vychází z verze Sport&Style, ke které přidává snížený sportovní podvozek a devatenáctipalcová kola Savannah z lehké slitiny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Detaily Tiguanu v limitované sérii Exclusive

Uvnitř majitelé najdou sportovní sedadla potažená červenohnědou kůži Nappa. Stejný odstín mají i švy na volantu a hlavici řadicí páky. Výbavu doplňuje černé čalounění stropu.

Zajímavosti | Byznys | Statistiky

Evropský trh v září 2013: Top 10 nejprodávanějších modelů

V Německu, kde se Volkswagen Tiguan už prodává, je edice Exclusive k mání s motorem 1.4 TSI 90 nebo 118 kW a 2.0 TDI 81, 103 a 130 kW. Ceny se pohybují od 31 175 do 40 325 eur. 

Informace o dostupnosti Volkswagenu Tiguan Exclusive na českém trhu zjišťujeme. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2000
Stav: 156 244 km
Cena: 25 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 525 km
Cena: 160 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků