VW Tiguan dostane nový základní motor 1,4 TSI i nižší základní cenu

Český importér vozů Volkswagen rozšířil výběr nabízených motorů pro modelovou řadu Tiguan o známou zážehovou jednotku 1,4 TSI s paketem BlueMotion Technology, která nabízí nejvyšší výkon 90 kW (122 k), což jsme vám v souvislosti s připravovanými úravami pro nový modelový rok naznačili na tomto místě.

Kompaktní SUV Tiguan s nově uvedeným motorem 1,4 TSI, pohonem předních kol a výbavou Trend&Fun je nyní k dispozici za zaváděcí cenu 459 900 Kč včetně DPH. Novinka těží z vlastností zážehového čtyřválce 1,4 TSI přeplňovaného turbodmychadlem v kombinaci s přímým vstřikováním benzinu, ale i ze standardně dodávaného paketu BMT (BlueMotion Technology), který je tvořen systémem Start/Stop, rekuperací brzdné energie a delšími převody 4. až 6. stupně. Nový přírůstek v rodině Tiguan spotřebuje v kombinovaném režimu EU 6,5 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 ve výši 152 g/km. Řidič má přitom k dispozici maximum točivého momentu 200 Nm v rozmezí od 1500 do 4000 ot./min. Nový Tiguan 1,4 TSI BMT 122 k umožňuje cestování rychlostí až 184 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 10,9 s.

Další dobrou zprávu naleznou zákazníci v ceníku. Volkswagen Tiguan 1,4 TSI BMT 122 k s výbavou Trend&Fun a pohonem předních kol stojí v rámci zaváděcí akce již zmíněných 459 900 Kč včetně DPH, což v porovnání s plnou ceníkovou cenou znamená zvýhodnění ve výši 107 200 Kč. Součástí sériové výbavy jsou přitom mimo jiné šestice airbagů, ESP, klimatizace „Climatic“, rádio RCD 310 s přehrávačem CD/MP3, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu a elektromechanická parkovací brzda s funkcí „Auto Hold“.

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Tiguan
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků