VW Tiguan dostane nový základní motor 1,4 TSI i nižší základní cenu

Český importér vozů Volkswagen rozšířil výběr nabízených motorů pro modelovou řadu Tiguan o známou zážehovou jednotku 1,4 TSI s paketem BlueMotion Technology, která nabízí nejvyšší výkon 90 kW (122 k), což jsme vám v souvislosti s připravovanými úravami pro nový modelový rok naznačili na tomto místě.

Kompaktní SUV Tiguan s nově uvedeným motorem 1,4 TSI, pohonem předních kol a výbavou Trend&Fun je nyní k dispozici za zaváděcí cenu 459 900 Kč včetně DPH. Novinka těží z vlastností zážehového čtyřválce 1,4 TSI přeplňovaného turbodmychadlem v kombinaci s přímým vstřikováním benzinu, ale i ze standardně dodávaného paketu BMT (BlueMotion Technology), který je tvořen systémem Start/Stop, rekuperací brzdné energie a delšími převody 4. až 6. stupně. Nový přírůstek v rodině Tiguan spotřebuje v kombinovaném režimu EU 6,5 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 ve výši 152 g/km. Řidič má přitom k dispozici maximum točivého momentu 200 Nm v rozmezí od 1500 do 4000 ot./min. Nový Tiguan 1,4 TSI BMT 122 k umožňuje cestování rychlostí až 184 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 10,9 s.

Další dobrou zprávu naleznou zákazníci v ceníku. Volkswagen Tiguan 1,4 TSI BMT 122 k s výbavou Trend&Fun a pohonem předních kol stojí v rámci zaváděcí akce již zmíněných 459 900 Kč včetně DPH, což v porovnání s plnou ceníkovou cenou znamená zvýhodnění ve výši 107 200 Kč. Součástí sériové výbavy jsou přitom mimo jiné šestice airbagů, ESP, klimatizace „Climatic“, rádio RCD 310 s přehrávačem CD/MP3, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu a elektromechanická parkovací brzda s funkcí „Auto Hold“.

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Tiguan
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků