VW Tiguan BlueMotion: nejzelenější německé SUV (spy photos)

Z fotografií se vám zřejmě zdá, že jde o klasický Tiguan - v kabátu se ale to hlavní neukrývá. V době pseudoekologické si totiž inženýři od Volkswagenu řekli, že ani tento model nemůže zůstat bez povšimnutí, a tak mu nadělili pod kapotu úsporný turbodiesel 1,6 TDI CR s výkonem 105 k. Ne, není to mnoho, tato verze bude určena především spořivým řidičům a zároveň se chlubí nízkými emisemi CO2. Jenže co ostatní emise…

To ale není vše, automobilka chystá rovněž miniaturní facelift, pokud se to tedy tak dá nazvat. Nové bude ovládání klimatizace, jiný design dostanou i některé jiné ovladače a po vzoru ostatních modelů se Tiguan dočká i nového volantu (jako má Golf VI nebo Passat CC).

Tip: Přečtěte si náš první test VW Tiguan a test verze 2,0 TDI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Volkswagen Tiguan - BlueMotion i pod jeho kapotou, modernizace interiéru také

Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 177 232 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Passat 1.968
Rok výroby: 2010
Stav: 154 215 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.896
Rok výroby: 2005
Stav: 166 578 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků