VW Tiguan 2011: facelift pouze na přídi? (spy photos)

Německý Volkswagen připravuje pro svůj model Tiguan menší facelift, který přijde na trh jako modelový rok 2011. Testovací vozy se prohánějí jak po klasických silnicích, tak po legendární Nordschleife - ta je také místem, kde fotografové zachycený vůz přistihli.

Jak je patrné z rozsahu maskování, změn se dočká pouze příď vozu - záď i boky zůstanou nezměněny. Konkrétně mohou příští zákazníci počítat s novými světlomety s technologii LED pro denní svícení, většími mlhovkami a větší dávkou chrómu na přední masce. Dle neoficiálních informací by měla nastat menší „aktualizace“ i v seznamu pohonných jednotek.

K představení omlazeného modelu dojde pravděpodobně v příštím roce na březnovém autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Podle maskování lze poznat rozsah chystaných změn

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků