VW Tiguan 2011: facelift pouze na přídi? (spy photos)

Německý Volkswagen připravuje pro svůj model Tiguan menší facelift, který přijde na trh jako modelový rok 2011. Testovací vozy se prohánějí jak po klasických silnicích, tak po legendární Nordschleife - ta je také místem, kde fotografové zachycený vůz přistihli.

Jak je patrné z rozsahu maskování, změn se dočká pouze příď vozu - záď i boky zůstanou nezměněny. Konkrétně mohou příští zákazníci počítat s novými světlomety s technologii LED pro denní svícení, většími mlhovkami a větší dávkou chrómu na přední masce. Dle neoficiálních informací by měla nastat menší „aktualizace“ i v seznamu pohonných jednotek.

K představení omlazeného modelu dojde pravděpodobně v příštím roce na březnovém autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Podle maskování lze poznat rozsah chystaných změn

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek