mel jsem trilitr dvesta koni 1998 a zadnej sazomet nestihal. a dvoulitr tdi mi nestihal ani s dvoulitrovym benzinem. vim svoje. honil jsem se ja dvoulitr benzin 133 k 20 let stary a ford tdi 170 koni a neujel mi.byli jsme vyrovnani. a tdi cocta ta 110 kw silnejsi nez ja neujela. vim svoje. ted jezdim 3.5 v 6 atmo 20 let stary. tdi plecky nestihaj. budu kupovat 4.6 v8 zadna sance.
Jirka bude solidní hlupáček a nebezpečný řidič :-(
Hele Franto tohle je dvoulitrovej diesel krabicka pro rozvoz deti do skoly.To sis spletl clanek.Ty musis treba na recenzi hybridniho teivalce 1.5 BMW i8 ... a nazdar :-)
Ja znam takovou basnicku: Jirko, jirko, ty jsi ale k*k*t.
Tož dvě turba = větší pravděpodobnost návštěvy servisu (asi nebude levný)...zlatá atmoška!Hlavně mě dostala věta "Samozřejmostí je velká péče o emise" ....takže navíc se budu starat a platit za dostatek močoviny jinak se nerozjedu :((. Tady je vidět, jak autor přetavil negativní součást auta do pozitiva, no ty krávo B-]No a cena auta za tyto navíc kurvítka raději není zveřejněna!!Děkuji s tímto motorem NIKDY.Jinak ta barva se mě strašně líbí to je fakt cool, přitom i to auta (exteriér) je velmi pěkné.
Nehodnoťme novinářské slovní konstanty typu "samozřejmá je velká péče o emise", to je samozřejmě nicneříkající úplně zbytečný plk, který část čtenářů ignoruje a bytek si o autorovi pomyslí své.Pojďme se zabývat tím biturbem a SCR...Dvoulitrové biturbo není žádná novinka. Napřed se objevilo v Crafterech poté, co VW musel řešit nemalé problémy s pětiválcovými motory od Mercedesu, kterými do té doby Crafter vybavovli (Crfater totiž byl a zčásti pořád je jen přebrandovaný Sprinter, vyrábí ho na stejné lince právě Mercedes-Benz). A VW problém vyřešil tím, že do Crafteru místo pětiváoce M-B dal své singleturbo 100/103kW a biturbo 120kW čtyřválce. A bylo po problémech.Abych byl spravedlivý, M-B za to mohl pouze částečně, na vině víc než motory byly jejich otáčky, dané příliš krátkými převody (požadavek VW na dynamiku, Sprinter měl převody delší), což hromadně způsobovalo totální Motorschaden, zpravidla prasklou ojnicí na 2. nebo 3. válci. S čtyřválci VW dostal Crafter delší převody, nižší otáčky a problémy skončily.No a v Crafterech nikdy žádný zásadní problém s biturby nenastal, dnes ty nejužívanější mají proběhy kolem 750 000km a většina z nich jezdí na výměny oleje po předepsaných 40000km, jen málokdo dříve.Následoval Transporter/Multivan T5, kteý dostal biturbo 132kW a později v T6 150kW. Nahradil pětiválec TDI PD. A opět žádný problém nenastal. Pouze verze 132kW tak trochu dlabou víc nafty, než byli zvyklí majitelé R5 TDI 128kW. To už o 150kW motoru neplatí, tam je spotřeba v pořádku.A jako poslední Passat a teď Tiguan mají konstrukčně stejný motor s výkonem 176kW. Auta jsou lehčí než výše citované dodávky, motory jsou tedy jinak zatěžované a zatím u Passatů nic žádné zásadní potíže nesignalizuje, takže s těmi servisněnákladovými soudy chvilku počkejme.
Tak zrovna VW Crafter ve verzích 2.0 TDI120/132kw je velmi problémový motor. Od poruch systému Adblue, kde se mění celá čast včetně nádrže na močovinu za cenu lehce pod 50 000 kč, přes klasické defekty turbodmychadel, vstřikovačů, čerpadel až po fatální poruchy motorů. K tomu nadměrná spotřeba oleje atd... No takhle si povedený motor asi představuje jen naprostý fanda VW, pro ty ostatní tu jsou např. povedené 3,0 JTD od Iveca a další.
Zas jeden pohádkář.. v žádném crafteru se nikdy neobjevil motor 132kW, ten byl vyhrazen pro T5 a Amarok. A ani jednom nevykazoval statisticky zaznamenatelné popisované probĺémy. Jediný statisticky významný případ byla první série motorů 176kW, ovšem šlo o ojnice, ne o turba, což se řešilo konstrukční změnou v 7. výrobním týdnu. Postiženo nebo označeno za riziková bylo 74 vozidel, která dostala nový motor. Procentně vyjádřeno šlo o 0,441%.
Ano nenapsal jsem / správně tam mělo být Crafter/Transporter T5 motor 2,0 TDi 120 kw pro Crafter a 132 kw pro Transporter T5 označený jako BiTDI montovaný od 9/09 kód motoru CFCA to ale nic nemění na tom, že trpí na nadměrnou spotřebu oleje a závadami viz. výše. Náklady na servis tak značně převyšují veškeré předpoklady úspor na palivu a myslím, že vzorek 14 vozů nakoupených od roku 2010 má už nějakou vypovídající hodnotu.
Nadměrnou spotřebou oleje? Nesmysl. Nadměrnou spotřebou nafty ano ve verzi 132kW. Turba u těchto motorů žádný problém nejsou, byť možná hejno dvaceti závodících dodávkářů je zničit dovede, to možné je.
Nesmysl? Můj Multivan T5 132kw žral kolem 1l / 1000km. Vůz procházel celou dobu servisem dle plánu, auto jsem nijak nepřetěžoval, bylo používaný v podstatě jako osobák.
Hezke ale technicky a do budoucna tim padem i servisne hodne financne narocne vozidlo. Toto neni lidove vozidlo ale ktere od Vw dneska je.
Vůz také bude posílat automaticky své údaje do vámi zvoleného servisu, v další verzi pak bude posílat údaje o lokalitě, okamžité rychlosti a manévrech policii a pokud to bude vůz registrovaný na firmu, bude denní počet najetých kilometrů posílat na finanční úřad.......Tak to jednou skončí, buďme si jisti.......
Tak kdyz nedokazou rychlostni limity hlidat ridici, tak to bude delat auto. A pokud nekde neplati dane za soukrome vyuziti auta.
Ono už to tak v podstatě je. Pokud jsi zájmová osoba to všechno o tobě vědí v cml.:-)
"...Abyste ale danou funkci mohli využít, musí být váš vůz ve vzdálenosti do 100 m (to abyste nemohli někomu, kdo zrovna jezdí ve vašem autě, provádět dálkové zlomyslné žerty). Vůz také musí mít zavřené dveře a nikdo v něm nesmí sedět...."Nějak mi uniká logika, může snad někdo s tím autem jezdit aniž by v něm seděl ?
To vymyslel zrejme nejakej vojak. :-D
turbo nahrazuje pul litru motoru. takze prepocet na trilitr atmo. trilitrovy benzin ma vetsi vykon pa pa
Turbo nahrazuje objem motoru, podle toho, jaké to turbo je, resp. jaký tlak vyvine. Za druhé, s třílitrovou atmoškou v benzínu už dneska moc parády nenaděláš. Nerad to říkám, ale je to tak. Možná s dvoulitrovýma dehtama s jedním turbem se můžeš přetlačovat, ale jinak končíš.
A co emise? :-D
Coby, ale co umí s telefonem....:-D
Ty se taky dají ovládat přes telefon. A když auto překročí normu, pošle vám SMS s upozorněním:-D
...pošle SMS, že máte vyčerpáno :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.