Tak jestli tohle bude jezdit normálně po ulici tak uplně super !!!
Tyhle čtyřválcové turbo potvory mají sice vcelku zajímavé výkony, ale obávám se, že nikdy nedosáhnou takového charakteru a zvuku, jaký produkoval úzce sevřený vidlicový šestiválec.
Tiez bude 4x4?
No nejspíš jo když pan autor chce 0-100 za 5s :-)
Ne nebude bude jen 2WD ;-)
Zajimalo by me, kolik "tuneru" nasadi do svejch stodvacitek hranatej volant :-)
Nevím, proč tu furt redakce klame tím, že malé turbomotory žerou víc, než vaše opjevované velkoobjemové atmosféry. Koukněte se na srovnání od lidí, co s tim jezdí každý den a ne na srovnání od hrstky novinářů, který s tim ani neuměj "normálně" jezdit a pak tu proklamujou nějakou horentní spotřebuk. Když srovnám třeba R32 (3,2 VR6 vs S3 2,0T)http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&constyear_s=2005&power_s=184http://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/20-A3.html?fueltype=2&constyear_s=2005&power_s=195nebo srovnání stejné technologie vstřiku paliva s rozdílem přeplnování/atmosféryhttp://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/24-TT.html?fueltype=2&constyear_s=2000&constyear_e=2005&power_s=165
Nemáte pravdu. Turbo motor je úspornější v laboratoři, kde se měří spotřeba, která nemá s realitou nic společného. Dále při ustálené rychlosti a při nízké rychlosti. V okamžiku rychlejších změn otáček, jde spotřeba T motorů do nebeských výšin. Takže svižné, sportovní a závodní jízdy jsou pak vykoupeny u T motoru výrazně vyšší spotřebou, což se jasně ukazuje.Samozřejmě, že u běžných řidičů bude rozdíl spotřeby minimální a u jednoho menší a u druhého větší. Ale pokud se bude potenciál motoru využívat, půjde T-motor do výšin.Ono to jde vidět např. u takovhé BMW M3 s R6 motorem, kde spotřeba kočila lehce nad 20 litrů při výkonu 340 koní. Takové Evo s 280 koníkami končí někde okolo 50 litrů. Taková Octavia TFSI RS s 200 koníky, končí se spotřebou okolo 30 litrů.
Nemáš pravdu ty. Pokud s tim clovek jezdí normálně, dostane se s turbomotorem na nižší spotřebu. Když srovnám dvě celkem nesrovnatelný auta jako je M3 a EVO, tak když se podíváš na ty odkazy, co sem sem dal, tak zjístíš, že i to EVO je uspornější než M3 i když má handicap v podobě trvalého pohonu všech kol, cožna spotřebě přidá kolem litru a víc. To že to někdo dostane krátkodobě na limit a v tu chvíli bude mit větší spotřebu, tak to, tu celkovou spotřebu nějak nevytrhne....
Účinnost benzínového spalovacího motoru je někde kolem 30% a když vemu že BMW M3 bude mít tuto hodnotu tak EVO podle toho co si napsal by mělo 12% (20/50*30%) a to při výkonu 280HP dává 2333 HP do tepla. Máš představu čim by to chladili? Nemluvim o tom že 12% má parní stroj :-D. Předpokládám že obě auta jsou co do jízdních parametrů stejná.
Ach ty pocty....:(
V laboraoři? Koukal si na ty odkazy?
Tak při plném zatížení ty spotřeby budou samozřejmě vyšší u turbomotorů, ale při denodenním ježdění to podle mě prostě není pravda.
Na denodenní ježdění si lidi kupujou TDI. Krome toho techto aut (2.0TFSI a R32) je tak malo, ze je absolutne irelevantni dohadovat se, kdo z nich je vic ekologickej.
Na dennodenne jazdenie po meste je skutocne TDI najlepsia volba, kym clovek pride do roboty mozno sa motor raz za zimu stihne aj zahriat. :-D
:-D
Všichni ne;-)
Jiri jeste bych doplnil ze VW chce prave Scirocco do WRC. Tak je logicke ze Golf jako vrcholny sportovni VW model konci.
Konecne, ved je to auto pre seniorov.Scirocco vyzera ako dost slusna kupa, uz aby tu bolo B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.