VW Scirocco R20T zřejmě nahradí Golf R32

19 komentářů

Bendic
27. listopadu • 14:59

Tak jestli tohle bude jezdit normálně po ulici tak uplně super !!!

vanos
27. listopadu • 14:43

Tyhle čtyřválcové turbo potvory mají sice vcelku zajímavé výkony, ale obávám se, že nikdy nedosáhnou takového charakteru a zvuku, jaký produkoval úzce sevřený vidlicový šestiválec.

Kendy
27. listopadu • 10:38

Tiez bude 4x4?

Kert
27. listopadu • 11:23

No nejspíš jo když pan autor chce 0-100 za 5s :-)

RS
27. listopadu • 15:47

Ne nebude bude jen 2WD ;-)

Surveyor
27. listopadu • 10:13

Zajimalo by me, kolik "tuneru" nasadi do svejch stodvacitek hranatej volant :-)

Bořek Hudák (bhudak)
27. listopadu • 9:45

Nevím, proč tu furt redakce klame tím, že malé turbomotory žerou víc, než vaše opjevované velkoobjemové atmosféry. Koukněte se na srovnání od lidí, co s tim jezdí každý den a ne na srovnání od hrstky novinářů, který s tim ani neuměj "normálně" jezdit a pak tu proklamujou nějakou horentní spotřebuk. Když srovnám třeba R32 (3,2 VR6 vs S3 2,0T)http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&constyear_s=2005&power_s=184http://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/20-A3.html?fueltype=2&constyear_s=2005&power_s=195nebo srovnání stejné technologie vstřiku paliva s rozdílem přeplnování/atmosféryhttp://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/24-TT.html?fueltype=2&constyear_s=2000&constyear_e=2005&power_s=165

no name
27. listopadu • 10:01

Nemáte pravdu. Turbo motor je úspornější v laboratoři, kde se měří spotřeba, která nemá s realitou nic společného. Dále při ustálené rychlosti a při nízké rychlosti. V okamžiku rychlejších změn otáček, jde spotřeba T motorů do nebeských výšin. Takže svižné, sportovní a závodní jízdy jsou pak vykoupeny u T motoru výrazně vyšší spotřebou, což se jasně ukazuje.Samozřejmě, že u běžných řidičů bude rozdíl spotřeby minimální a u jednoho menší a u druhého větší. Ale pokud se bude potenciál motoru využívat, půjde T-motor do výšin.Ono to jde vidět např. u takovhé BMW M3 s R6 motorem, kde spotřeba kočila lehce nad 20 litrů při výkonu 340 koní. Takové Evo s 280 koníkami končí někde okolo 50 litrů. Taková Octavia TFSI RS s 200 koníky, končí se spotřebou okolo 30 litrů.

Bořek Hudák (bhudak)
27. listopadu • 12:54

Nemáš pravdu ty. Pokud s tim clovek jezdí normálně, dostane se s turbomotorem na nižší spotřebu. Když srovnám dvě celkem nesrovnatelný auta jako je M3 a EVO, tak když se podíváš na ty odkazy, co sem sem dal, tak zjístíš, že i to EVO je uspornější než M3 i když má handicap v podobě trvalého pohonu všech kol, cožna spotřebě přidá kolem litru a víc. To že to někdo dostane krátkodobě na limit a v tu chvíli bude mit větší spotřebu, tak to, tu celkovou spotřebu nějak nevytrhne....

Kert
27. listopadu • 11:36

Účinnost benzínového spalovacího motoru je někde kolem 30% a když vemu že BMW M3 bude mít tuto hodnotu tak EVO podle toho co si napsal by mělo 12% (20/50*30%) a to při výkonu 280HP dává 2333 HP do tepla. Máš představu čim by to chladili? Nemluvim o tom že 12% má parní stroj :-D. Předpokládám že obě auta jsou co do jízdních parametrů stejná.

SV
27. listopadu • 11:41

Ach ty pocty....:(

Bořek Hudák (bhudak)
27. listopadu • 10:14

V laboraoři? Koukal si na ty odkazy?

Tomáš B
27. listopadu • 10:11

Tak při plném zatížení ty spotřeby budou samozřejmě vyšší u turbomotorů, ale při denodenním ježdění to podle mě prostě není pravda.

Brouk
27. listopadu • 10:20

Na denodenní ježdění si lidi kupujou TDI. Krome toho techto aut (2.0TFSI a R32) je tak malo, ze je absolutne irelevantni dohadovat se, kdo z nich je vic ekologickej.

klasik
27. listopadu • 14:14

Na dennodenne jazdenie po meste je skutocne TDI najlepsia volba, kym clovek pride do roboty mozno sa motor raz za zimu stihne aj zahriat. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Commander
30. listopadu • 14:31

:-D

Tomáš B
27. listopadu • 11:30

Všichni ne;-)

RT
27. listopadu • 1:02

Jiri jeste bych doplnil ze VW chce prave Scirocco do WRC. Tak je logicke ze Golf jako vrcholny sportovni VW model konci.

klasik
27. listopadu • 8:35

Konecne, ved je to auto pre seniorov.
Scirocco vyzera ako dost slusna kupa, uz aby tu bolo B-]

Doporučujeme

Články odjinud