VW Scirocco R: blíží se dravější dvojče?

Volkswagen Scirocco se po svém březnovém debutu v Ženevě stal miláčkem davů a pro fanoušky německého koncernu modlou ještě před svým oficiálním uvedením na trh. Nejvyšší čas přílit trochu oleje do ohně, řekli si zřejmě u Volkswagenu, a po nesmělých spekulacích ohledně ostré verze s přívlastkem R vypustili do světa i první oficiální „snímek”. Ten svým pojetím sice něríká nic o tom, jak bude noé Scirocco R vypadat, nebo co bude mít podkapotou, ale nikoho nenechává na pochybách, že ostré „eRko” přijde. A to zřejmě již velmi brzy.

Co za techniku se v novince může objevit? Některé zdroje uvádějí, že Scirocco R bude vycházet z okruhové verze GT24, jenž debutovala na tuningové show u Worthersee, a kterou pohání upravený přeplňovaný dvoulitr s výkonem 242 kW. Druhá varianta je ta, že ostré Scirocco bude disponovat stejným agregátem jako Golf R32, tedy 3,2 litrovým šestiválcem s výkonem 180 kW. Hovoří se též o šestiválci 3,6 a přeplňované novince 3,0 TFSI. Všechny tyto informace je však nutno brát s rezervou, jelikož Volkswagen o této verzi stále taktně mlčí.

Klepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Scirocco R se blíží
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků