VW připravuje motory 1.0 TSI (272 k), 6.0 TSI (608 k) a 2.0 TDI (300 k)

64 komentářů

VW Up!
11. května • 11:59

ten jednoliter budu montovat zrejme do Up!u :D prerobia ho na zadny nahon a za 8000€ to bude super auto do mesta :)

...
10. května • 21:18

dneska ale není apríl :-/

Adolf
10. května • 21:24

Je Apríl:-D

jirka
10. května • 18:35

ještě jsem zapoměl dodat dnešní tsi motory jsou testovány a stavěny na 250 tis km a ještě jsem nikde nenašel že by s tím někdo najel půl mega. A k té spotřebě vemte atmosféru 272 koní vemte litrovku 272 koní a kdo bude mít větší spotřebu pod plným plynem na stejné koně tsi dvakrát takovou.

Nikdo
11. května • 6:32

Ale prd...

jirka
10. května • 18:30

pokud ta litrovka nebude z titanu tak sto tis km a šrot a na víc pod plným plynem určitě půjde až na 50 litrů na sto. \Sebelepší hliník ocel a litina mají své fyzické možnosti udržení vysokého tlaku a neroztržení motoru.

dzelo
10. května • 16:23

VW má benzinové motory naprosto k ničemu,když dobře tak vydrží 50 tis.km a můžeš s ním na generálku a naftové nejsou o mnoho lepší.. Kde jsou ty časy zlatých TDI které jezdily 500 tis. téměř bez opravy. Nevím jak může někdo auta od této pochybné firmy kupovat!

Antiautomat
10. května • 18:21

Pochop, ze take auto, ktore by malo zivotnost ako dakedy, nemas pravo vlastnit. Vyrobcom zase klasicky pomozu ich nastrceni kumpani z bruselu, mam za to ze budeme zanedlho svedkami klasickej goebbelsovskej medialnej propagandistickej kampane, podporenou dalsimi nezmyselnymi ekozvast-normami, len aby sa podarilo tych ludi doslova vystvat z ich udrziavanych a spolahlivych kar.
Problem je, ze na nove mat co? N-e-b-u-d-u.

Fantomas
10. května • 18:36

Na to už tu číhá důmyslný systém bankovních i nebankovních půjček a úvěrů připravených tak, aby si nové auto mohl koupit úplně každý. Ideální euroobčan je zadlužený euroobčan. Nestěžuje si, nestávkuje, nedemonstruje, maká.

Nikdo
10. května • 18:11

Genius :-)

Adolf
10. května • 17:36

je to auto pro volks:-D

josehko
10. května • 13:54

Neurobili inžinieri z redakcie nejakú chybu? 200 kW z jedného litra? Alebo sa VW chystá vstúpiť do F1-ky?
Pri takomto tempe "pokroku" sa v autách o chvíľu začnú používať preplňované motory z Babetty...

Adolf
10. května • 14:00

1500ccm. měli 1000koní. Ve Formuli 1. Někomu to normálně vydrželo celý závod :-O:-O

Antiautomat
10. května • 18:06

...lenze to je postavene z ineho materialu, s inymi toleranciami, no a leje sa do toho nieco uplne ine. Vratane oleja. Mam za to ze ten motor by bol po naladeni na onych 200k a po 30.000 km v longlajfe v poriadnych sr.ckach takisto.

E430
10. května • 13:30

Pakliže jsou schopní dostat z litru 272 koně, tak proč ze šestilitru jen 608??? "Logicky" snad šestkrát tolik?! Dělají z nás voly. :-D Obojí budu pěkný "pokladničky".

Demonicus
10. května • 13:15

a) známe životnost koncernových motorů
b) koně nejsou všechno, zajímá mne spíš spotřeba při využití celého spektra otáček + Nm

Fantomas
10. května • 14:48

K té spotřebě - to je podle mě částečně nedorozumění a nesprávné hledání viníka.
Spotřeba je dá se říct taková, jakou si ji řidič udělá. Neboli že si někdo dobrovolně pořídí auto s poddimenzovaným motorem a pak v očekávání dynamiky většího motoru šlape víc na plyn, případně na plyn šlape úmyslně, protože ho baví jak to jede, když se to přišlápne, tak logicky bude mít velkou spotřebu. Ale ať si pak nestěžuje, může si za to sám.
Část viny je samozřejmě i na výrobcích, že lidi oblbují, ale to je jen malá část. Za zbytek si lidi můžou sami.

Fantomas
10. května • 14:52

Dalo by se to zkrátit asi takto: Já chci ten malý motor s tím velkým výkonem. Jé, ono to žere, když ten výkon využívám. To mi ale nikdo neřekl :-)

Fantomas
10. května • 14:53

Prostě tak trochu jako když Američan suší kočku v mikrovlnce.

JirkaK
10. května • 10:31

To "k" za číslem - není to chyba? U VW bych poslední dobou předpokládal, že dané číslo není ani tak výkon v koních, jako spíš projektovaná životnost motoru v motohodinách :-D

Adolf
10. května • 9:21

1,0TSI je zřejmě vtip

Hat
13. května • 12:11

U to jezdí! Polo a Seat Ibiza, další bude Octavie RS !!! :-D

Adolf
10. května • 9:26

Místo kombinace výfukové turbodmychadlo + elektrický kompresor(který bude energii asi sát z ničeho) je lepší pouze kompresor. Jako Nisan

Adolf
10. května • 9:28

A úplně nejlepší bude pověsit EK do průvanu jako Musoliniho . Zrušek komunisticý projekt EU a vrátit se k EHS.B-]

Robert
10. května • 10:07

Když jsem včera viděl tu monstrózní přehlídku v Moskvě,něco mi to připomnělo. Ale nevisí teď heslo proletáři všech zemí spojte se v bruselském parlamentu?

Adolf
10. května • 12:16

Severní Korea + EU. Poslední bašty komunizmu. Čína ne,a Rusko už vůbec ne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fantomas
10. května • 13:12

A povedzte mi, čo vy si predstavujete pod takým slovom komunizmus?

Adolf
10. května • 13:16

Komunizmus je když :-)) Když se má dobře i ten kdo nedělá :-D Každý dělá podle možností a dostane podle potřeb. B-]

Fantomas
10. května • 13:24

A jen dodám, že komunismus neznamená, že by se měl dobře i ten, kdo nedělá. Nevím jak nazvat společnost, ve které je tohle možné.

Adolf
10. května • 13:25

UTOPIA:-D

Fantomas
10. května • 13:26

Pak žijeme v utopii.

BlackRider
12. května • 7:35

Vetsina a vsichni je celkem podstatnej rozdil.

Adolf
10. května • 13:27

Chtěl bych žít v ZIGANENTUGASland :-D

Adolf
10. května • 13:25

ZIGáNOVICE

Fantomas
10. května • 13:20

A jaká je tedy souvislost se zdejším tématem?

Fantomas
10. května • 13:21

Respektive jak jsi přišel na to, že EU a Korea jsou poslední bašty komunismu? On komunismus někdy někde byl a někde stále je?

neodborník
10. května • 13:35

Vykazujete klasický příznak KSČm pozitivity. Oblíbená to soudružská parketa "stírat" někoho na slovíčkaření u pojmu "komunismus", když stejně všichni dobře vědí o co a koho jde.

Fantomas
10. května • 13:44

A vy jste typický zástupce ideologie Kdo nejde s námi, ten jde proti nám. Čili každého, kdo by vykazoval nesouhlasné, či jakkoliv jiné názory, nazvat třídním nepřítelem. Dříve zlým kapitalistou, dnes zlým komunistou ;-)

ACE
10. května • 14:13

Ale kdepak, Fantomas má naprostou pravdu, v dnešní době mnoho lidí používá metody debaty "hlubokého socialismu" aby ostatní obviňovali z jakéhosi univerzálního komunismu, aniž by vlastně tušili o čem přesně mluví a jaké metody vlastně používají.

Adolf
10. května • 14:15

Metody teroru jsou univerzální. Zelený teror,hnědý teror,rudý teror,pořád teror.

Robert
10. května • 13:27

Komunismus-centrální plánování,známe jen z EU,Kuby a Koreje,kapitalismus-tržní hospodářství funguje ve zbytku světa.

Fantomas
10. května • 13:29

To je omyl, komunismus je něco jiného a nikdy nikde nebyl. Centrální plánování je znakem socialismu.

mpolan
11. května • 7:22

Tím pádem je v EU jednoznačný socialismus, který si jen hraje na tržní hospodářství...

Fantomas
11. května • 8:22

Myslíš kvůli velkému množství nejrůznějších pravidel? To je trochu něco jiného, to je centrálně plánovaná byrokracie a je to jev zcela normální. Existuje po celém světě a v úplně každém systému. Každá jednotlivá firma, dokonce každá rodina používají centrálně plánovanou byrokracii. Jediné o čem se v tvém případě dá mluvit, je míra oné centrálně plánované byrokracie.

BlackRider
12. května • 7:33

Socialismus je o vyrovnavani rozdilu mezi bohatymi a chudymi. Komunisti to u nas delali znarodnovanim nastavovanim tabulkovych platu na urovni jedincu. EU to dela vyberem prispevku a udelovanim dotaci na urovni zemi.

Fantomas
12. května • 8:32

Podobné praktiky, ale jiný důvod, smysl a cíl.

Fantomas
12. května • 11:01

Ale důvod a smysl jsou taky vlastně nakonec stejné- zajistit a udržet funkčnost svého systému. Jen ty cíle jsou poněkud jiné.

Adolf
10. května • 13:23

Bruselský úředník už komunizmu dosáhl. Bere plat za to,že ostatním lidem kurví život. To by mě bavilo :-D

Adolf
10. května • 13:24

Co plat:-))) Královskou odměnu doslova za HOVNO:-D:-D:-D

Fantomas
10. května • 13:25

To přece není žádný komunismus a nemá to s ním nic společného.

Fantomas
10. května • 13:27

Naopak něco takového nejlépe umožňuje kapitalismus.

Adolf
10. května • 13:59

Aha. Takže v kapitalismu platí,čím větší zmrd a škodič,tím větší plat :-D

Fantomas
10. května • 14:03

To ať si zodpoví každý sám.
Obecně ale v kapitalismu platí, že jedni si přivlastňují to, co vytvořili jiní.

Fantomas
10. května • 14:07

Nebo obráceně - dostávat (nebo spíš brát si) plat naprosto neodpovídající odvedené práci, to přece není ani socialismus a už vůbec ne komunismus. Co to tedy je?

Fantomas
10. května • 14:09

Jak nazvat společnost, kdy si někteří z pozice moci berou co chtějí?

Adolf
10. května • 14:13

Demokrácení:-D

Adolf
10. května • 14:07

Ráj??? B-]

Fantomas
10. května • 14:12

Takže když jsi tady před chvílí nadával na EU, tak to ve skutečnosti bylo ze závisti, že se nemáš taky tak.

Adolf
10. května • 14:12

Máš pravdu :-D Chtěl bych žít v ráji. Ale peklo je cíl. Ráj už byl.

Adolf
10. května • 14:07

To ovšem platí úplně všude :-D V Norsku si dokonce přivlastňují i děti :-D

Robert
10. května • 9:19

Jo ten litrový tříhrnek,jsem zvědavý tak za za 5-7 let,kolik se u něho v bazaru zastaví lidí.

Adolf
10. května • 9:34

Bazary budou zrušeny :-D Auto starší pěti let bude označeno za nebezpečný odpad a kdo s tím bude jezdit bude poslán na převýchovu v nejmenované věznici na KUBĚ,kterou provozuje nejmenovaný demokratický stát.

LOL
10. května • 19:37

kvantamámo? :-D

Adolf
10. května • 9:28

Zastaví se u něho ve výkupu druhotných surovin.:-D

Doporučujeme

Články odjinud