ten jednoliter budu montovat zrejme do Up!u :D prerobia ho na zadny nahon a za 8000€ to bude super auto do mesta :)
dneska ale není apríl :-/
Je Apríl:-D
ještě jsem zapoměl dodat dnešní tsi motory jsou testovány a stavěny na 250 tis km a ještě jsem nikde nenašel že by s tím někdo najel půl mega. A k té spotřebě vemte atmosféru 272 koní vemte litrovku 272 koní a kdo bude mít větší spotřebu pod plným plynem na stejné koně tsi dvakrát takovou.
Ale prd...
pokud ta litrovka nebude z titanu tak sto tis km a šrot a na víc pod plným plynem určitě půjde až na 50 litrů na sto. \Sebelepší hliník ocel a litina mají své fyzické možnosti udržení vysokého tlaku a neroztržení motoru.
VW má benzinové motory naprosto k ničemu,když dobře tak vydrží 50 tis.km a můžeš s ním na generálku a naftové nejsou o mnoho lepší.. Kde jsou ty časy zlatých TDI které jezdily 500 tis. téměř bez opravy. Nevím jak může někdo auta od této pochybné firmy kupovat!
Pochop, ze take auto, ktore by malo zivotnost ako dakedy, nemas pravo vlastnit. Vyrobcom zase klasicky pomozu ich nastrceni kumpani z bruselu, mam za to ze budeme zanedlho svedkami klasickej goebbelsovskej medialnej propagandistickej kampane, podporenou dalsimi nezmyselnymi ekozvast-normami, len aby sa podarilo tych ludi doslova vystvat z ich udrziavanych a spolahlivych kar. Problem je, ze na nove mat co? N-e-b-u-d-u.
Na to už tu číhá důmyslný systém bankovních i nebankovních půjček a úvěrů připravených tak, aby si nové auto mohl koupit úplně každý. Ideální euroobčan je zadlužený euroobčan. Nestěžuje si, nestávkuje, nedemonstruje, maká.
Genius :-)
je to auto pro volks:-D
Neurobili inžinieri z redakcie nejakú chybu? 200 kW z jedného litra? Alebo sa VW chystá vstúpiť do F1-ky?Pri takomto tempe "pokroku" sa v autách o chvíľu začnú používať preplňované motory z Babetty...
1500ccm. měli 1000koní. Ve Formuli 1. Někomu to normálně vydrželo celý závod :-O:-O
...lenze to je postavene z ineho materialu, s inymi toleranciami, no a leje sa do toho nieco uplne ine. Vratane oleja. Mam za to ze ten motor by bol po naladeni na onych 200k a po 30.000 km v longlajfe v poriadnych sr.ckach takisto.
Pakliže jsou schopní dostat z litru 272 koně, tak proč ze šestilitru jen 608??? "Logicky" snad šestkrát tolik?! Dělají z nás voly. :-D Obojí budu pěkný "pokladničky".
a) známe životnost koncernových motorůb) koně nejsou všechno, zajímá mne spíš spotřeba při využití celého spektra otáček + Nm
K té spotřebě - to je podle mě částečně nedorozumění a nesprávné hledání viníka.Spotřeba je dá se říct taková, jakou si ji řidič udělá. Neboli že si někdo dobrovolně pořídí auto s poddimenzovaným motorem a pak v očekávání dynamiky většího motoru šlape víc na plyn, případně na plyn šlape úmyslně, protože ho baví jak to jede, když se to přišlápne, tak logicky bude mít velkou spotřebu. Ale ať si pak nestěžuje, může si za to sám.Část viny je samozřejmě i na výrobcích, že lidi oblbují, ale to je jen malá část. Za zbytek si lidi můžou sami.
Dalo by se to zkrátit asi takto: Já chci ten malý motor s tím velkým výkonem. Jé, ono to žere, když ten výkon využívám. To mi ale nikdo neřekl :-)
Prostě tak trochu jako když Američan suší kočku v mikrovlnce.
To "k" za číslem - není to chyba? U VW bych poslední dobou předpokládal, že dané číslo není ani tak výkon v koních, jako spíš projektovaná životnost motoru v motohodinách :-D
1,0TSI je zřejmě vtip
U to jezdí! Polo a Seat Ibiza, další bude Octavie RS !!! :-D
Místo kombinace výfukové turbodmychadlo + elektrický kompresor(který bude energii asi sát z ničeho) je lepší pouze kompresor. Jako Nisan
A úplně nejlepší bude pověsit EK do průvanu jako Musoliniho . Zrušek komunisticý projekt EU a vrátit se k EHS.B-]
Když jsem včera viděl tu monstrózní přehlídku v Moskvě,něco mi to připomnělo. Ale nevisí teď heslo proletáři všech zemí spojte se v bruselském parlamentu?
Severní Korea + EU. Poslední bašty komunizmu. Čína ne,a Rusko už vůbec ne.
A povedzte mi, čo vy si predstavujete pod takým slovom komunizmus?
Komunizmus je když :-)) Když se má dobře i ten kdo nedělá :-D Každý dělá podle možností a dostane podle potřeb. B-]
A jen dodám, že komunismus neznamená, že by se měl dobře i ten, kdo nedělá. Nevím jak nazvat společnost, ve které je tohle možné.
UTOPIA:-D
Pak žijeme v utopii.
Vetsina a vsichni je celkem podstatnej rozdil.
Chtěl bych žít v ZIGANENTUGASland :-D
ZIGáNOVICE
A jaká je tedy souvislost se zdejším tématem?
Respektive jak jsi přišel na to, že EU a Korea jsou poslední bašty komunismu? On komunismus někdy někde byl a někde stále je?
Vykazujete klasický příznak KSČm pozitivity. Oblíbená to soudružská parketa "stírat" někoho na slovíčkaření u pojmu "komunismus", když stejně všichni dobře vědí o co a koho jde.
A vy jste typický zástupce ideologie Kdo nejde s námi, ten jde proti nám. Čili každého, kdo by vykazoval nesouhlasné, či jakkoliv jiné názory, nazvat třídním nepřítelem. Dříve zlým kapitalistou, dnes zlým komunistou ;-)
Ale kdepak, Fantomas má naprostou pravdu, v dnešní době mnoho lidí používá metody debaty "hlubokého socialismu" aby ostatní obviňovali z jakéhosi univerzálního komunismu, aniž by vlastně tušili o čem přesně mluví a jaké metody vlastně používají.
Metody teroru jsou univerzální. Zelený teror,hnědý teror,rudý teror,pořád teror.
Komunismus-centrální plánování,známe jen z EU,Kuby a Koreje,kapitalismus-tržní hospodářství funguje ve zbytku světa.
To je omyl, komunismus je něco jiného a nikdy nikde nebyl. Centrální plánování je znakem socialismu.
Tím pádem je v EU jednoznačný socialismus, který si jen hraje na tržní hospodářství...
Myslíš kvůli velkému množství nejrůznějších pravidel? To je trochu něco jiného, to je centrálně plánovaná byrokracie a je to jev zcela normální. Existuje po celém světě a v úplně každém systému. Každá jednotlivá firma, dokonce každá rodina používají centrálně plánovanou byrokracii. Jediné o čem se v tvém případě dá mluvit, je míra oné centrálně plánované byrokracie.
Socialismus je o vyrovnavani rozdilu mezi bohatymi a chudymi. Komunisti to u nas delali znarodnovanim nastavovanim tabulkovych platu na urovni jedincu. EU to dela vyberem prispevku a udelovanim dotaci na urovni zemi.
Podobné praktiky, ale jiný důvod, smysl a cíl.
Ale důvod a smysl jsou taky vlastně nakonec stejné- zajistit a udržet funkčnost svého systému. Jen ty cíle jsou poněkud jiné.
Bruselský úředník už komunizmu dosáhl. Bere plat za to,že ostatním lidem kurví život. To by mě bavilo :-D
Co plat:-))) Královskou odměnu doslova za HOVNO:-D:-D:-D
To přece není žádný komunismus a nemá to s ním nic společného.
Naopak něco takového nejlépe umožňuje kapitalismus.
Aha. Takže v kapitalismu platí,čím větší zmrd a škodič,tím větší plat :-D
To ať si zodpoví každý sám.Obecně ale v kapitalismu platí, že jedni si přivlastňují to, co vytvořili jiní.
Nebo obráceně - dostávat (nebo spíš brát si) plat naprosto neodpovídající odvedené práci, to přece není ani socialismus a už vůbec ne komunismus. Co to tedy je?
Jak nazvat společnost, kdy si někteří z pozice moci berou co chtějí?
Demokrácení:-D
Ráj??? B-]
Takže když jsi tady před chvílí nadával na EU, tak to ve skutečnosti bylo ze závisti, že se nemáš taky tak.
Máš pravdu :-D Chtěl bych žít v ráji. Ale peklo je cíl. Ráj už byl.
To ovšem platí úplně všude :-D V Norsku si dokonce přivlastňují i děti :-D
Jo ten litrový tříhrnek,jsem zvědavý tak za za 5-7 let,kolik se u něho v bazaru zastaví lidí.
Bazary budou zrušeny :-D Auto starší pěti let bude označeno za nebezpečný odpad a kdo s tím bude jezdit bude poslán na převýchovu v nejmenované věznici na KUBĚ,kterou provozuje nejmenovaný demokratický stát.
kvantamámo? :-D
Zastaví se u něho ve výkupu druhotných surovin.:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.