VW Polo sedan pomalu klepe na dveře (první skica)

Již koncem loňského roku se k nám dostaly první špionážní fotografie a sada ilustrací znázorňujících chystanou kompaktní novinku odvozenou z modelu Polo. Ten má být k dispozici na většině důležitých trhů, zatímco za největší odbytiště považuje výrobce rozvojové trhy, Rusko, jižní Ameriku a Afriku. Polo sedan se samozřejmě nevyhne ani Evropě a severoamerickému trhu, který je pro Volkswagen ještě stále dost atraktivní.

Nyní se ale vůbec poprvé dostáváme k oficiálnímu materiálu, který pochází přímo od výrobce, je ním sice jenom hrubý náčrt, který ale znázorňuje celkem podstatné rysy, s nimiž u chystané karosářské verze můžeme rátat. Očekáváme, že sedan mnoho revoluce nepřinese, Volkswagen jasně vsadí na svůj nejnovější designový trend a ani z hlediska použité techniky, či nabídky agregátů nelze očekávat nějakou přílišnou inovativnost.

Tip: Ilustrace VW Polo sedan jsme publikovali zde.

Klepněte pro větší obrázek
VW Polo sedan: revoluci nečekejte, eleganci ano
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků