Auto bez manuálu není ono...:-/
Sice se mi to moc líbí,ale to bude zas pálka
Vzhledem k výkonům Pola GTI bych skoro očekával, že stávající Golf GTI ještě před uvedením 7.generace trochu posílí. Mně by se nejvíc líbilo, kdyby dostal pro modelový rok 2011 stejnou specifikaci motoru 2.0 TSI jakou používá A4, tedy s 350 Nm...
350Nm na předku se 155kw by podle mě nedělalo tolik dobrotu. Je něco jinýho 350NM v 2,0Dehtu a v benzinu.
bhudak: proboha jakých 350 Nm na předku ??s tak malým momentem by se auto skoro nedokázalo rozjetskutečné momenty na hnací ose jsou několikanásobně vyšší
No ta A4 má s tímhle motorem taky možnost pohonu jen předních kol (a těch 350Nm se u A4 pozitivně projevuje na téměř o 1,5 litr nižší spotřebě při + - stejné hmotnosti) a když se podíváš třeba na SciroccoR tak tam jsou na předek údaje 195kW a 350Nm taky.
Líbí se mi, jako druhé auto do práce a blbnutí super, ale pokud tam nedají i manuál, tak to auto nechci. V řazení a vzhledu jsem konzerva.
smola, manual sa tam jednoducho nezmesti :-|
Smůla pro WV, já koupím jinde.
Za ty peníze je na blbnutí lepší Clio Sport, popř. o fous dražší ale co se týče "value for money" úplně jinde Civic TypeR.
Za ty peníze bych vzal Corsu OPC 1.6T 141kW, která se dá momentálně koupit za 500t. To je tuplovaně "value for money" ;-)
Bohužel je to foukaný motor a podvozkově to na Sporta a CTR stačit nebude...
Proč bohužel? Jinak CTR do toho netahat, to je mimo, hlavně cenově. Zůstaňme hezky u aut B třídy. A co se týče toho podvozku, nebyl bych takový skeptik.
Jo jo, někdo rád vdolky, někdo zas... Já rád atmo motory. CTR je sice o třídu víš, ale v rozumný výbavě je dnes za 609, což jestli bude polo kolem 550 tak už není takový rozdíl (a VW nebývá tak velkorysý co se týká výbavy). Jinak ale souhlasím s tou hmotností, CTR je dnes už trochu tlustší a to ho vyřazuje do vyšší třídy. Ale co se týká možného potenciálu úprav toho auta, tak o tom se nemá smysl ani bavit (tady není co porovnávat - foukaná 1.4 vs. vysokootáčkový 2L :) ). Můj favorit s ohledem na cenu by ale jednoznačně byl Clio Sport, tam ale chápu že někdo se prostě přes ten interiér nepřenese.
Základní konstrukce podvozku vzadu s pevnou příčkou je shodná jak u CTR tak u Clia i Pola. Pokud je navíc Polo o cca 150kg lehčí než CTR a nikdo s ním zatím neměl možnost jet tak tvrzení o horším podvozku vypadá úsměvně.
Ježiš, stejně si to nikdo nenechá v základu, ale půjde tam HP/KW/.., to samé brzdy a drobíček poštěngrovat motor :-D
Líbí se mi, ale jsem na 5tidveřové auta max.na kombíky. Dávám bod :-DB-]
zaujimave, ze Ibiza Cupra ma s tymto motorom hodnoty 7,5s a 225 km/H...:-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.