VW Phaeton facelift: poslední šance před další generací (spy photos)

27 komentářů

deerhunter
2. září • 12:09

Petr M : neprodava se, ptotoze stoji jako A8, ale je o pul tuny tezsi a je to proste "jen" Volkswagen, s tim se nic neda delat, leda slevnit .... osobne jsem cekal, ze Phaeton bude hnedka ctvrty za velkou nemeckou trojkou, na nic lepsiho proste jako VW nema, ale prealcoval ho Lexus LS a Phaeton je v haji................................ byl jsme v te Phaetonni montovne v Drazdanech - marketingove zajimavy, muselo to stat strasny prachy, u A8 ani u ostatnich premiovych super-sedanu (ani u Maybachu) myslim nedostanes moznost sledovat "zrod" tveho auta od zacatku do konce ..... tenkrat tam meli vystavenych asi 5 kusu v ruznych odstinech kuze, ruznych provedenich interieru, vybavy atd. a musim souhlasit, ze na me ten interier pusobil lip nez A8, jizdne nemuzu srovnavat, ani jedno jsem jeste nikdy neridil, ani se nesvezl .... ja Phaetonu od zacatku fandil, moc se mi libil ten design, dneska uz je trochu mimo, ale porad si myslim, ze to jedno z uplne nej aut celeho koncernu, bohuzel hrozne nedoceneny....

Petr M
1. září • 20:51

Phaeton jsem měl půjčen před třemi roky na dva dny. Málem jsem ho koupil ( jestli si vzpomínáte Phaetony stály v každém showroomu. Ceny byla jako A6 plus pár korun. Kdybych nechtěl kombík asi ho mám. No A6 se nemůže ani porovnávat s P. Já dokonce tvrdím, že i A8 je horší. Upřímně se divím, proč se P neprodává. Auto bylo tiché, nenápadné, super. ...
Petr

petr
2. září • 12:05

Neprodává se proto, že nemá prestiž/image. Je to prostě auto pro "socky", kdyby mu na kapotu nalepili logo Audi, tak by se prodeje zvedli.

netcar.at
31. srpna • 22:20

Tak to by jich po Faceliftu mohli jeste aspon deset prodat, ze? Casteji potkavam Rolls Royce, nez tyhle opuchle Passaty. A jako ojete je to uz naprosto neprodejne. A vim o cem mluvim

Radek Ondrášík
1. září • 8:47

Opuchle Passaty? Nechci kazit radost, ale Phaeton je prevlecene Bentley...

petr
1. září • 9:43

Vypadá jak Passat, některé motory má z Passatu, takže je to poloPassat :-P

mclown
1. září • 10:50

petr, vy teda viete ...

petr
1. září • 11:54

Že váháš :-D

Radek Ondrášík
1. září • 10:44

Ano, takze Rolls je vlastne Peugeot. Protoze Rolls ma techniku z BMW, BMW spolupracujes PSA, takze rolls je Peugeot ;)

petr
1. září • 11:54

A co je tedy ve Phaetonu z Bentleye ? Když vezmu motory, tak 3.2 V6 a 3.6 V6 jsou z Passatu, 4.2 V8 a 3.0TDI jsou z Audi A6, takže zbývá jen 6.0 W12, což je taky motor z produkce VW (Audi A8). Designově je Phaeton podobný Passatu mnohem víc než Bentleye, pohon 4x4 je taky koncernový atd. Takže co přesně má Phaeton od Bentleye ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
1. září • 12:29

Bentleyovská je ta idea - skvělej ale nenápadnej. Volba pro ty co nepotřebujou ohromovat okolí a chtěj kus auta.

mclown
1. září • 12:30

aj to :)

mclown
1. září • 12:26

D1 platforma - zdielana Phaeton, Bentley Continental GT a Flying Spur. Prevodovka zdielana s A8.
Poviem vam videl som Passika v plnej a proti phaetonu je to stale o 2 ligy nizsie

petr
1. září • 12:46

Platforma D1 byla vyvíjena pro Phaeton i Bentleye s tím, že první ji dostal Phaeton a teprve až pak Bentley. Ve své podstatě je tedy Bentley jen kopií Phaetonu a ne naopak.
To že je kvalitativně výš než Passat nijak nezpochybňuju, jen Phaeton pro většinu lidí vypadá pouze jako nafouknutý Passat, protože si jsou designově hodně podobní.

mclown
1. září • 12:58

kolega ma A6 (3.0TDi - fuj), a vyzera s tym ako vacsi "buchac" ... takze phaeton je v tejto oblasti skvela volba

mclown
1. září • 12:55

mne to neprekaza (vsak passat je pekny)
a poviem vam ze ked parkujem phaetona polka ludi si aj mysli ze je to passat, keby som parkoval S klasse tak po mne uz pokukuju okom nejakeho zbohatlika/mafiana
pred tym som jazdil passatom(minula generace) a niektori ludia spoznali ze mam ine auto az podla farby ...

homer
1. září • 8:38

Já bych měl o jeden ojetej naprosto neprodejnej v dieslu vážnej zájem. Zn. na stavu a ceně velmi záleží

M.Mauser
31. srpna • 11:16

Novináři museli Phaeton buď překvapit, nebo mít auto s pořádným motorem - přeci jen, i taková velká kráva jako je Phaeton s W12 zmizí za horizontem dřív, než fotograf stihne sundat krytku objektivu:)

petr
31. srpna • 11:29

Já bych to tipnul na testy někde v USA a pochybuji, že by chtěli rychlou jízdou "nasrat" místní poldy, kteří možná nějaké VW ani neznají ;-)

Zelí
31. srpna • 11:48

Myslím, že je to předem domluvené a marketingově připravené.

Radek Ondrášík
31. srpna • 12:47

Temer vsechny vozy na svete se tesuji na cca 10ti znamych a proflaknutych mistech. Plus samozrejme jsou testy opravdu tajne. takze nic pripravene byt nemusi. Pouste v USA a JAR, Norsko + Finsko + kanda, Alpy, NS apod. to jsou typicka mista, kde se ladi vetsina vozu. Takze pokud tam zavitate, verte tomu, ze podobnych aut nacapate desitky.

Zelí
31. srpna • 14:28

Myslel jsem to tak, že novináři někdo neoficiálně diskrétně zavolá, že budou v tolik a tolik tam a tam. A je to. Podstata novinářské práce. Dtto aféra Watergate.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
31. srpna • 14:33

Tak samozrejme, ze obcas musi mit novinari vazby na automobilky, protoze nektere muly nejdou realne poznat. Ono pokud testuji Superb s mulou karoserie Roomster, tak bez informaci od automobilky by to nikdo s jistotou nemohl rici.

jogurt
31. srpna • 13:12

Tady navíc se ani nijak moc maskovat nemuseli. Černou izolepo přelepené logo nesvědčí o žádné extra konspiraci. navíc po představení Golfu 6, Plfu plusˇ, pola a teď i faceliftované T5 si věrný předek Phaetonu dotvoříte i pomocí Crtl-C Ctrl-V.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Majk
31. srpna • 14:35

Golfu a Polu ten čumák možná trochu sluší (nelíbí se mi to, jako kekel mi to ale nepřijde), ale Transporteru vůbec a jestli to napatlaj' i na Phaeton, tak Pán buď k VW milostiv... 3-[

kolemjdoucí
31. srpna • 15:09

Ono to ale tak nějak patří ke značnce VW - prostě si jdete koupit golfa a jen si vyberete velikost. Koneckonců stejně je na tom třeba Audi (také velmi podobné vozy, různá je jen velikost). A snaží se o to i další automobilky. Kde jsou časy naprosto různě vypadajících modelů v rámci jediné značky...

Majk
31. srpna • 16:57

Bohužel pryč. :-( Konfekce a ořezání nákladů za každou cenu nastupuje. Škoda, že tu není blicí smajlík...

Doporučujeme

Články odjinud