VW Passat nové generace na neoficiálním renderu

Je tomu stále jenom pár dní, co Volkswagen odhalil druhý náčrt modelu označovaného jako NMS, jenž bude téměř jistě nástupcem Passatu. Ten by se na vybraných trzích měl objevit již příští rok a potěšující zprávou je, že Evropa zřejmě bude mezi prvními.

Druhá skica už poodhalila některé klíčové detaily, což se stalo podnětem pro brazilského grafika, aby zpracoval možnou podobu této perspektivní novinky. A vypadá to tak, že tvůrce není až tolik vzdálený od reality, tvary nového modeluv ypadají docela věrohodně.

Trochu nejasné jsou však zadní partie a některé detaily přední masky, i v uváděné podobě by ale vůz celkem dobře zapadl do současného designové linie automobilky. Však posuďte sami...

Klepněte pro větší obrázek 
VW NMS alias nový Passat na konkrétnějším renderu  Zdroj: Imaododecio

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků