VW Passat CC Individual: v Německu již přijímají objednávky

14 komentářů

dddd
23. března • 22:18

VW kopiruje FORD Individual, to je ubohe :-D

Petr
23. března • 22:59

To samé označení má i BMW...a i pár dalších automobilek.Je to prostě označení exkluzivity...

dddd
25. března • 18:19

BMW se to menuje jinak "Individual 5 Series" a maji to jen u BMW 5, navic to je "premie". A Ford to mel drive jak VW.

Dusan
25. března • 20:54

Nesmysl. Individual program byl u BMW uz v devadesatych letech a to jak u petek tak i jako mnohem beznejsi u sedmicek.

pedro
23. března • 15:34

Tohle auto je kouzlo . Vemete Passata, ubere se trochu plechu a mista na zadni sedackach, rekne se ze je to lepsi, luxusnejsi a hodnotnejsi. opepříte to o pár tisíc euro a VW zákazníci se můžou utlouct. Jedno se tem nemcum nechat musi. Marketing umej. Tem snad nebude vadit ani krach automobilky. Kluci z marketingu vydaj par sedivejch nevyraznejch inzeratu a lidi budou kupovat poukázky na auta. Nechapu jak to delaji, ale delaji to dobre.

Dusan
24. března • 18:09

Aha, takze to ze vzali svuj kvalitni, uspesny, nicmene extremne nudny a okoukany sedan stredni tridy a vyrobili z nej premiovy sportovni sedan s cenovkou vyrazne mensi nez maji premiove sedany od konkurence je marketing a "opepreni o par tisic euro".
Ovsem pokud mas problemy s priplatky za styling, tak takovy Mercedes CLS uz musis rozdychavat opravdu tezko aneb jak na podvozku E-klasse vyrobit auto s vnitrnim prostorem C-klasse, ktere se prodava za cenu S-klasse. Oproti CLSku ma Passat uvnitr o hodne vice mista a stoji priblizne polovinu. Kam se VW hrabe na Merca, ten to dokaze pomeru cena/prakticnost natrit mnohem vice.
Mimochodem ve Spojenych Statech, kde VW rozhodne nema zadne kultovni postaveni je CCcko pomerne uspesne (na VW pomery) a vydavaji tam na nej hodne nadsene recenze s "negativy" typu: "Neslo to takhle udelat hned na poprve?" nebo "Proc se vlastne jeste vyrabi normalni nudny Passat?"

x12345678
23. března • 15:52

Pán je, koukám, krápátko v rauši.

pedro
23. března • 16:48

proč? jaky je duvod aby tohle auto stalo vic nez normalni passat? Ja nejsem v rausi, opravdu obdivuji jak pletou z h...a bič. bez legrace.

Radek Ondrášík
23. března • 17:48

Protože je to jiné auto třeba vzhledem a určením. Není jediný důvod, aby stálo stejně, když za to zákazníci dají více. Je naprosto jedno, zda je tam 99% dílů stejných, nebo jiných, prostě zákazník je ochoten zaplatit více, tak prostě zaplatí a o tom to je. Každá automobilka je jenom o tom, jak vydělat. Řeči o blahobytu zákazníků apod. to platilo tak před sto lety, případně u pár exkluzivních značek, ale u mainstreamu je to naprostá utopie. Takže je jedno, zda sáhneme po Mercedesu, BMW, Opelu nebo VW. Prostě přidají pár cinkrlátek, přidají nulu na konec cenovky a zákazník to prostě koupí a o tom to je.Spíše bychom měli naopak VW obdivovat, že dokáže takové věci prodat, že upraví pár detailů a vyždíme z toho více peněz. Je to hodné obdivu, protože jejich politika komunikace se zákazníky je opravdu špičková.

pedro
23. března • 21:34

ksakru a co tam pisu jinak? vzdyt se to snazim rici ! proste vemou mainstream, mozna i zlevni jeho vyrobu a prodaji to za vic. tohle umi opravdu nejlepe VW. nelibi se mi to, ale je to umeni.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dddd
23. března • 22:23

umeni :-D, nejvetsi "umeni" u VW je kopirovat dobre napady jinych.

Radek Ondrášík
23. března • 22:48

Když jim to sype, pak to dělají správně.

dddd
25. března • 18:21

Zlodejna vzdy sype. ;-) Ale je to jen porad zlodejna.

Duke
23. března • 18:56

..a tomu se právě říká marketing ;)...čili to samé, o čem mluvil Pedro...a taky smekám klobouk,ať už nad uměním prodat, tak nad autem samotným...

Doporučujeme

Články odjinud