VW kopiruje FORD Individual, to je ubohe :-D
To samé označení má i BMW...a i pár dalších automobilek.Je to prostě označení exkluzivity...
BMW se to menuje jinak "Individual 5 Series" a maji to jen u BMW 5, navic to je "premie". A Ford to mel drive jak VW.
Nesmysl. Individual program byl u BMW uz v devadesatych letech a to jak u petek tak i jako mnohem beznejsi u sedmicek.
Tohle auto je kouzlo . Vemete Passata, ubere se trochu plechu a mista na zadni sedackach, rekne se ze je to lepsi, luxusnejsi a hodnotnejsi. opepříte to o pár tisíc euro a VW zákazníci se můžou utlouct. Jedno se tem nemcum nechat musi. Marketing umej. Tem snad nebude vadit ani krach automobilky. Kluci z marketingu vydaj par sedivejch nevyraznejch inzeratu a lidi budou kupovat poukázky na auta. Nechapu jak to delaji, ale delaji to dobre.
Aha, takze to ze vzali svuj kvalitni, uspesny, nicmene extremne nudny a okoukany sedan stredni tridy a vyrobili z nej premiovy sportovni sedan s cenovkou vyrazne mensi nez maji premiove sedany od konkurence je marketing a "opepreni o par tisic euro".Ovsem pokud mas problemy s priplatky za styling, tak takovy Mercedes CLS uz musis rozdychavat opravdu tezko aneb jak na podvozku E-klasse vyrobit auto s vnitrnim prostorem C-klasse, ktere se prodava za cenu S-klasse. Oproti CLSku ma Passat uvnitr o hodne vice mista a stoji priblizne polovinu. Kam se VW hrabe na Merca, ten to dokaze pomeru cena/prakticnost natrit mnohem vice.Mimochodem ve Spojenych Statech, kde VW rozhodne nema zadne kultovni postaveni je CCcko pomerne uspesne (na VW pomery) a vydavaji tam na nej hodne nadsene recenze s "negativy" typu: "Neslo to takhle udelat hned na poprve?" nebo "Proc se vlastne jeste vyrabi normalni nudny Passat?"
Pán je, koukám, krápátko v rauši.
proč? jaky je duvod aby tohle auto stalo vic nez normalni passat? Ja nejsem v rausi, opravdu obdivuji jak pletou z h...a bič. bez legrace.
Protože je to jiné auto třeba vzhledem a určením. Není jediný důvod, aby stálo stejně, když za to zákazníci dají více. Je naprosto jedno, zda je tam 99% dílů stejných, nebo jiných, prostě zákazník je ochoten zaplatit více, tak prostě zaplatí a o tom to je. Každá automobilka je jenom o tom, jak vydělat. Řeči o blahobytu zákazníků apod. to platilo tak před sto lety, případně u pár exkluzivních značek, ale u mainstreamu je to naprostá utopie. Takže je jedno, zda sáhneme po Mercedesu, BMW, Opelu nebo VW. Prostě přidají pár cinkrlátek, přidají nulu na konec cenovky a zákazník to prostě koupí a o tom to je.Spíše bychom měli naopak VW obdivovat, že dokáže takové věci prodat, že upraví pár detailů a vyždíme z toho více peněz. Je to hodné obdivu, protože jejich politika komunikace se zákazníky je opravdu špičková.
ksakru a co tam pisu jinak? vzdyt se to snazim rici ! proste vemou mainstream, mozna i zlevni jeho vyrobu a prodaji to za vic. tohle umi opravdu nejlepe VW. nelibi se mi to, ale je to umeni.
umeni :-D, nejvetsi "umeni" u VW je kopirovat dobre napady jinych.
Když jim to sype, pak to dělají správně.
Zlodejna vzdy sype. ;-) Ale je to jen porad zlodejna.
..a tomu se právě říká marketing ;)...čili to samé, o čem mluvil Pedro...a taky smekám klobouk,ať už nad uměním prodat, tak nad autem samotným...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.