tak to se jim povedlo..moc hezkej pašík ale co bude taková sranda stát
dufam ze uz konecne popracovali aj na sedadlach vpredu, lebo v klasickom Passate je to horor.... su pre mna nepohodlne... aky mate názor?
Tak toto sa mi ale vaaazne paci... je to kus... foook
Zajimalo by mne jake naklady ma VW, kdyz se mu vyplati CC dovezt s 3,6 FSI a DSG do US a prodavat za takovou cenu? Proc nemuzou prodava v EU za stejnou cenu plus 19% DPH nic vic!
No protoze nekdo jim tu marzi zaplatit musi. Stejne jako Skoda je tady drazsi nez jinde. Nehlede na to, ze je jen chyba VW, ze nema v USA fabriku - takze kdyby prodaval v USA za stejne ceny, jako tady, nic by neprodal, protoze drtiva vetsina konkurence vyrabi auta v USA a tedy na rozdil od VW na tech autech vydelavaji. Ja osobne nemam nic proti tomu, aby cesky Pepik co je do VW udelanej platil za Amiky zisky automobilce, aspon je na diskusich vetsi sranda;-)
Má ji v Mexiku, Brazílii a Argentině.
To jiste. Nic to nemeni na tom, ze vetsina modelu VW (vc. Audi) je dovazena z Evropy.
Protože by nemohli v USA prodávat za 27000... :-D
vsak na to auto zarobi americky softwarista za 2 mesiace .... toto kde sme
zrovna "softwarista" pokud je šikovnej tak tolik může vydělat taky a zůstat přitom ve střední Evropě... remote work, ale musí být aspon trošku aktivní
Tak dlouho ? A to se mu chce kvůli jednomu autu tak dlouho makat ?To já mám na tohle auto vyděláno po jednom kšeftu a ještě mi zbylo dost na vilu v Praze, byt na Floridě a vcelku slušnou doživotní rentu :-D:-D:-D
No jo, Stando, ale americkej sofwarista holt nezacinal na lokomotive, jako ty, takze nevi, co to je poradne svistet :-DJa mam uprimnou radost z kazdeho, kdo si sve penize poctive vydela svou sikovnosti, jako ty, chlape ! To, co mas ty, bych koneckoncu pral kazdemu nezistnemu politikovi, ktery nese brime povinnosti predevsim kvuli nam, obcanum, kteri ho zivi ze svych dani. :-D
Podobny kousek v ofi dealera v CR bude stat 3x nasobek!!! To je na sbevrazdu!
Koho, toho dealera, az zjisti, ze si ostatni vozi auta z USA?Hele tohle nadavani nema smysl - si vem, ze pred 8 lety byly ceny v USA v mnoha ohledech podobne, jako jsou dnes, akorat dolar byl 40 kc. Ja nevim, jak ty, ale ja si nepamatuju davy diskutujicich, kteri by litovali chudaky Americany, jakou tam maji drahotu.Naopak muzem byt radi, ze se dnes da spousta veci koupit levneji. Amik samotny si zadne nizke ceny neuziva, naopak, plati za benzin 4x tolik, co tehdy a pritom 4x tolik v zadnem pripade za stejnou praci nedostava. Docela by me zajimalo, jak by se tvaril nasinec, ktery by platil 130 kc za litr benzinu a nekdo z jine zeme mu vykladal, jak se ma dobre, ze je to tady super levny.
Proc by mel dostavat v praci 4x vice??? Naklady na PHM amika tvorily drive 1 % mzdy, dnes jsou to 4 % mzdy (rust mezd pro zjednoduseni pomijim), takze aby netratil, mel by dostavat 103 % puvodni mzdy. nikoliv 400 %!!! A s temi 130 Kc za litr jsi to taky prestrelil - musis vzit cenu pred x lety a tu vynasobit 4, nikoliv dnesni cenu...Ostatne i u nas nektere ceny za poslednich 10 let vylitly kdyz ne o 4-nasobek tak o 3-nasobek urcite - napr. nemovitosti ve mestech. A stale jsou na nizsi urovni nez v nekterych jinych metropolich a mestech. A jak se na to tvarime? Se podivej kolem sebe...
Pořád ale platí pro Evropana (vyjma Ruska) směšných cca 15 Kč za litr benzinu. Přepočítávat to takhle na násobky nejde. Srovnávat to s tím, že bysme měli platit 130 Kč za litr není správný. Celý roky žili v uměle udržovaným palivovým opojení, který prostě nemohlo vydržet věčně.Kdyby někdo přepočítal kolik litrů paliva si, po odečtení běžných nákladů na život, koupí ze své měsíční renty průměrný občan USA a průměrný Čech, dostal by se k trošku spravedlivější úvaze.
Ajajajaj...a) prepocitavani na nasobky je jedine spravne, protoze presne ukazuje situaci v USA - cena se jim tam 4x zvedla. Co na tom nechapes?b) cim bylo to "palivove opojeni" umele udrzovane?c) co vis o beznych nakladech na zivot v USA? Tusis aspon, kolik stoji zdravotni pojistka? Kolik stoji pojistka na auto, kdyz jsi mlady ridic/pristehovalec "with no track record"? Dovedes si predstavit, ze bys platil povinne ruceni na urovni 50k Kc? Tusis, kolik stoji v USA jidlo, jaka je tam momentalne inflace, kolik stoji energie, najmy a pripadne byty/domy (a to i ted behem realitni krize)? Nicmene vsechno tohle je pro porovnani ceny benzinu tam a tady zcela nepodstatne, protoze ani jedna z uvedenych polozek nejde smerem dolu a tedy nemuze vykompenzovat ctyrnasobne zvyseni ceny benzinu, kteremu se muze rovnat pouze ctyrnasobne zvyseni ceny benzinu tady, tedy zpet k bodu a). Slovo "spravedlnost" zni v teto souvislosti populisticky, socansky a hloupe.
Ono vyse uvedene srovnani neni uplne od veci! Je uuuplne jedno kolik stoji zdravotni pojistka, pojistka na auto, povinne ruceni, jidlo, jaka je tam momentalne inflace, kolik stoji energie, najmy a pripadne byty/domy! Pokud tohle vsechno zahrnes do beznych nakladu na zivot Amika i Cecha a pak vypoctes kolik ti zbyva na PHM, je takovyto postup spravny a opravdu pak muzes porovnavat kolik komu zustalo a kolik si za to koupi.A nemas pravdu, ze ani jedna z vyse uvedenych polozek nejde smerem dolu (a tedy nemuze vykompenzovat ctyrnasobne zvyseni ceny benzinu) - zapomnels na ty byty/domy!
a) prispevky sis ani poradne neprecetl.b) nechapes zakladni principy. Napovim: v roce 1989 stal benzin tusim special cca 8 kc/litr. Dnes stoji 4x tolik. Prumerny plat je asi 10x vyssi. V roce 2002 stal benzin v USA cca 1.5 USD/galon. Dnes stoji 4x vice. Prumerna mzda se zvedla o par procent.Takze abys mel s ohledem na benzin situaci stejnou, musel bys to brat tak, ze benzin stoji 32 Kc a prumerny plat je tak 3000. Proste Americanovi se plat zvedl minimalne, ale za benzin plati 4x tolik. To je ekvivalentni situaci, kdy se u nas zvedne plat minimalne (rekneme na 25k kc) a benzin pujde na 130. Bezny Cech, stejne jako dnes bezny American, bude mit s timto narustem sakra problem, predevsim pokud musi autem denne jezdit (a to ma Cech vyhodu mnohem lepsiho MHD, takze na rozdil od Americana ma obvykle hmatatelnou alternativu).Jakekoliv blaboleni o ostatnich nakladech je mimo, jak uz jsem rekl, vse jde nahoru. Cena bytu nejde dolu (respektive jde dolu jen nekde), ale z hlediska spotrebnich a dennich vydaju je to zcela zcestny argument, zvlast v situaci, kdy i lide, kteri chteji koupit (coz je jedina skupina, ktere se nizke ceny hodi), jsou cenou benzinu zasazeni negativne.
Ano, v USA co se tyce PHM je jina situace nez u nas, to je jasny. Ano, kdyby situace mela byt u nas podobna te v USA, tak za cca 5 let prumerne vydelavame 25000,- a za benal platime 130,- s tim vsim souhlasim, ovsem je tady docala zasadni rozdil, ktery jsi opomnel - Amik si za svoji mzdu koupi mnohonasobne vic benalu nez Cech, pricemz tim ze trebas nema alternativu v MHD apod. projezdi malonasobne vice nez Cech. A aby to bylo spravedlivejsi porovnani (a to uz jsem psal) odecteme od prumerneho prijmu obcana jeho prumerne vydaje a stale si koupi z toho, co mu zbyde mnohonasobne vice benalu nez Cech. Takze jediny v cem vidim problem je ten sok (asi na ktery ty tolik narazis), s kterym se Amik musi vyrovnat. Ano, 4-nasobny zdrazeni za pouhych 6 let je sakra hodne. Ale neni to pro nej likvidacni. Jak jsem psal - drive na PHM vynalozil 1 % sveho prijmu, dnes 4 %. Nic vic, nic min.
oveřujte iformace.... je to jen výstavní kousek řádná edice..
HMMM.... a super cena, za 400 000 kč, což není překlep, protože mazda CX-7 vyjde v USA na 485 000kč a u nás stoji 841 900kč a ještě má menší výbavu. Uvítal bych na těchto stránkách přesný postup dovozu vozidla z USA, jak to bylo nedávno v Blesku!!!!!!. předem děkuji redaktorů, a doufám že nebudou hrát hru na mrtvého brouka.
Standardní verzi Passatu CC si pťitom bude možné pořídit již za cenu kolem 27 000 dolarů (zhruba 405 000 Kč) /// co je sakra k nepochopeni na slove STANDARDNI??
Nic neni k nepochopeni, tedy krome toho, ze tobe nedoslo, ze to zneni bylo puvodne jine a az po pripomince v diskusi byla formulace opravena. Mas to primo od autora nad svym prispevkem. Takze klidek a pristo to chce cist, nez zacnes predvadet ostatnim, co to je "chapani" ;-)
Dobry den kludne si to mozte overit aj sam, pokial viete aspon trochu po anglicky napr. aj na tejto stranke: http://www.motorauthority.com/news/sedans/us-to-be-biggest-market-for-volkswagen-cc/A to, ze auta v USA su niekolkonasobne lacnejsie nez u nas, myslim ze nie je ziadna novinka a tak sa nad tym nie je co pozastavovat, ja som si tu cenu z "prstu urcite nevycucal". Chybu v tomto pripade vidim jedine v tom, ze v USA bude zakladna verzia tohto modelu stat 27 000 dolarov, cize nie tato spominana. Za to sa ospravedlnujem a uz je to opravene.
ta cena neni překlep?jestli ne,tak si jedu pro auto do statu:-D
Postup je jednoduchý. Objednáš, zaplatíš a převezmeš v USA auto. Naložíš do kontejneru a pošleš do Hamburgu, případně dále po kolejích až sem. Tady musíš vyřídit technickou způsobilost, což může být jednoduché, ale taky nemusí. Pokud je auto víceméně identické s evropskou verzí, pak to vyřeší vybrané STK, které jsou k tomu oprávněné. Obdržíš protokol o schválení technické způsobilosti a můžeš jít vůz registrovat. Problém ovšem nastane, pokud vozidlo evropské podmínky neplní. Pak tě můžou čekat další výdaje, jako například výměna světlometů, zadních svítilen, dovybavení vozidla další EU povinnou výbavou apod. Čistě teoreticky to také nemusí jít vůbec. To je ale u CC nepravděpodobné. Počítej však s celkovými náklady na dopravu, schválení technické způsobilosti a ostatní výdaje v rozmezí 40-100tis. Kč.
No takhle to vypadá ještě hezky, ale neplatí se po převozu taky ještě daň a clo?? Hezky to pak tu cenu navýší :-(
Je třeba počítat s tím, že se ztrácí záruka (pak nové auto ztrácí trochu smysl), resp. je uplatnitelná jen v místě/státě koupě.
Tam šlo asi spíš o postup. DPH a clo samozřejmě vyúčtuje celnice. napřed fakturační cenu zatíží o 19% (v některých případech 11%) cla a potom cenu včetně cla ještě opepří dalšími 19% DPH. Pokud z toho neuděláš N1, což z CC dost těžko.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.