VW Passat 2011: unikla první fotografie nové generace

Tak jsme se konečně dočkali, tedy pokud si z nás někdo „nestřílí” jako v případě prý uniknuvšího snímku faceliftovaného VW Tiguan. Toto by měla být první fotografie nového Volkswagenu Passat pro příští rok. Vůz jsme mohli spatřit na řadě špionážních fotografií, známe i oficiální skici Volkswagenu a pochopitelně známe i vzhled současných „fauvéček” a tomu všemu tento snímek odpovídá. Jenže tohle všechno by jistě znal i ten, který by si z nás s photoshopem v ruce chtěl utahovat, a tak si autenticitou nemůžeme být jisti, dokud vůz nespatříme na oficiálních foto výrobce.

Přesto si myslím, že snímek je pravý. Jen uvědomělý německý koncern by napadlo nalepit na nové auto před pořízením oficiálních studiových snímků „umweltplakette” číslo čtyři v blyštivé zeleni, tedy naprosto zbytečnou známku, která nic neříká, nic nezjišťuje, nic ani neověřuje a za nemalý poplatek jen okolí dává na odiv to, co je známo z technických specifickací každého modelu.

Klepněte pro větší obrázek
Nový Volkswagen Passat? Uvidíme...
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek