VW New Beetle Black-Orange: limitovaná edice zapomenutého

8 komentářů

Mojma
18. listopadu • 10:09

Za 10 000 EUro v zakladu by si to kupce našlo, ale za to ztratí punc prémiovky, 500vka taky není technický retro, ale zas na druhou stranu, takovej New Beetle 2 s technikou porsche 911, to by byla karkaB-]

Jura
18. listopadu • 8:17

Nevím za co by si měl tento model zasloužit větší rozlučku. Spíš měli tento model stáhnout z trhu už dříve. Je to propadák od VW stejně jako třeba Phaeton. U New Beetle si myslím byla chyba v tom, že mnozí lidé od toho očekávali trochu více retro, než toto auto doopravdy bylo.

Toper
18. listopadu • 18:22

Jsi mimo se svými teoriemi. VW New Beatle byl primárně určen pro americký trh a dle toho navrhován (v Kalifornii).
Za těch více než 10 let se jich yvrobilo přes 1 milion kusů a takto tedy "propadák" vůbec nevypadá. ;-)Problémem je jistě cena. Vždyď Fiat 500 začíná pod 300 tisíci, Mini na 400...VW nastolil jako první tuto retro vlnu a ostatní ho už jen následovali. Za to mu určitě dík.

mvb
18. listopadu • 8:23

myslim si ze hlavni duvod neuspechu je cena... ale je to opravdu neuspech? vw muze vyrabet a prodavat jen s drobnyma zmenama klidne dalsich 10 let...

Jura
18. listopadu • 12:56

Teď by jsi ještě mohl říci jak jsi to myslel s těmi 10 roky. Protože VW není technicky žádná sláva. Osobně si myslím, že VW se prodává hlavně díky reklamě. Spravovat VW to je tak na mašli kolem krku.

homer
19. listopadu • 1:54

Tak nám poraď co je technická sláva, dobře se opravuje a prodává i bez reklamy. Dík za všechny.

wolff
18. listopadu • 9:39

Komu?

x12345678
19. listopadu • 11:08

Zas až takový propadák to není. Jen musí místní chlapci opustit svůj rozhled 5km kolem trasy učňák - intr - hospoda. V USA se prodává pořád slušně, vztaženo samozřejmě k danému určení. NB nikdy neměl konkurovat v prodejích Golfu ale byl postaven jako prémiový retromodel. A to splnil dobře.

Doporučujeme

Články odjinud