VW Golf VI R Line: pro zvýšení sebedůvěry

Máte-li zálusk na koupi nového Volkswagenu Golf, rýsuje se vám naděje, že s davem nebudete muset úplně splynout. Volkswagen totiž pro svůj Golf nyní nabízí příplatkovou sadu R-Line, za níž si můžete připlatit v případě, že zvolíte výbavový stupeň Highline. Díky tomu nejste omezeni ani výběrem motoru, protože pro Highline jsou k mání i nejslabší jednotky včetně 1,2 TSI a 1,6 TDI. V této sadě najdeme především upravené nárazníky, prahové obklady, zadní spoiler, denní světla z LED nebo sedmnáctipalcové litá kola.

Paket R-Line Edition je k mání ale také pro model Scirocco Highline. V tomto případě se motorista může těšit na mlhovky, osmnáctipalcové ráfky, specificky zbarvená zadní světla či zatmavení zadních oken, za což zaplatí zhruba 24 000 Kč.

Pro Passat CC má Volkswagen hned trojici cenově zvýhodněných „balíčků. Sada Executive nabízí za cenu 12 000 Kč především navigaci, changer a couvací asistent vpředu i za vozidlem. Executive Plus je označení pro sadu zahrnující kromě výše zmíněného například lepší audiosoustavu s navigací a pevným diskem na 30 GB, za kterou zákazník zaplatí místo standardních 60 300 Kč „jen“ 24 100 Kč. Za dalších 12 000 Kč je k mání paket Dynamic obsahující sedmnáctipalcové lité ráfky, bi-xenonové světlomety nebo zatmavení zadních oken.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Golf VI, Scirocco a Passat CC R Line
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků