VW Golf VI: LED přímo z továrny i pro přední světla

LED neboli světlo vyzařující diody mají řadu funkčních předností, a tak oprávněně nacházejí své uplatnění na poli osvětlení automobilů. V mnoha případech se ale stávají spíše nástrojem laciných show než efektivním prvkem. Pro příklad nemusíme chodit daleko - mohutné, velmi intezivně svítící „hadovky” hlavních světlometů A4, A5 a dalších modelů Audi působí spíše jako demonstrace síly než decentní úsporná světla pro denní svícení.

Proti gustu ale žádný dišputát a pokud se vám právě toto řešení líbí, zaujme vás zřejmě i horká novinka v nabídce příplatkové výbavy Volkswagenu Golf šesté generace. K němu si po loni představených LED pro zadní světla můžete nově přikoupit i diody pro přední světlomety, které mají velmi obvyklé poslání - sloužit jako světla pro denní svícení.

Pořídit si je můžete spolu s bi-xenonovými světlomety, kdy za příplatek 30 800 Kč dostanete nejen xenonové výbojky, ale v každém ze světlometů i po patnáctce LED, jenž se linou okolo vnějšího z obou světelných zdrojů podobně jako u faceliftovaného Volkswagenu Eos. Zadní LED zůstávají v nabídce za cenu 8 500 Kč, celý „LED paket” tak může být váš za necelých 40 tisíc...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Golf VI a jeho nové bi-xenonové světlomety s LED
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků