VW Golf VI: české ceny jsou na světě

Bezmála pět měsíců po odhalení nového Golfu známe i jeho české ceny, které jistě potěší každého fanouška značky.

O šesté generaci modelu Golf toho byl napsáno již hodně, a tak si jej snad ani není třeba nějak podrobněji představovat. Novinka se musela svým vzhledem přizpůsobit svému sportovnímu sourozenci Scirocco, a tak je Golf VI na rozdíl od svého předchůdce trochu konzervativnější a v mase vozidel příliš nevynikne. Konec konců, Volkswagen se rozhodl v tomto případě kráčet v starších šlápějích, kdy Golf ještě nesuploval chybějící Scirocco (popříp. Corrado), ale i tak všechno nasvědčuje tomu, že tento hatchback se na trhu uchytí minimálně stejně jako jeho předchozí generace.

Tip: Podrobné představení Volkswagenu Golf šesté generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pokud vás nový Golf nepřesvědčí svým vzhledem nebo případně technikou, pokusí se vás přesvědčit cena a ta je zejména v současnosti v mnoha případech velmi důležitým a rozhodujícím parametrem.

Není tak divu, že i „věčně drahý” VW Golf musel jít s cenou dolů. Stojí v jednotlivých verzích prakticky stejně jako končící pátá generace, což u novinky nebývá obvyklé. Konkrétně - cena začíná na hodnotě 359 900 Kč, přičemž jde o verzi vybavenou zážehovým čtyřválcem 1,4 (59 kW) ve strožší výbavě Trendline. Naopak, nejdražší je verze Highline s vznětovým 2,0 litrovým čtyřválcem TDI (103 kW) s filtrem částic DPF a dvouspojkovou převodovkou DSG, která je dostupná za 622 800 Kč. K tomu všemu však v brzké době bude dostupná i poměrně pestrá nabídka doplňkové výbavy, takže cena u zmiňovaných hodnot zřejmě jen tak neskončí.
 
Pro úplnost přidáváme kompletní ceník momentálně dostupných verzí, z něhož skutečně vyplývá, že Golf se stává opět ještě dostupnějším pro masy lidí. Zřejmě nejpopulárnější verze 1,4 TSI 90 kW a 2,0 TDI 81 kW pořídíte ve výbavě trendline kolem 450 tisíc Kč, což nelze považovat za špatnou nabídku.
 
Pokud vás nový Golf láká, ale akutálně nabízené verze vás neoslovují, počkejte si na příští rok. To jej doplní další verze jako Variant, Plus a GTI, takže výběr bude opravdu pestrý.
 

 Zdvihový objem

Výkon (kW)

Převodovka

Trendline


Highline

1,4 l595 stupňová359 900          -
1,6 l755 stupňová404 000454 100
1,6 l75DSG455 100505 200
1,4 TSI906 stupňová449 900500 000
1,4 TSI90DSG501 000551 100
1,4 TSI1186 stupňová-562 700
1,4 TSI118DSG-613 800
2,0 TDI DPF815 stupňová469 700519 700
2,0 TDI DPF81DSG520 800570 900
2,0 TDI DPF1036 stupňová521 700571 700
2,0 TDI DPF103DSG572 800622 800
2,0 TDI DPF 4Motion1036 stupňová570 600620 700
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků