VW Golf VI Caractere: vyladěn do extrému, alespoň na oko

V souvislosti s otevřením světoznámé tuning show v německém Essenu se počinům ladičských společností dostává trochu více pozornosti, než je běžné. Na této akci tvoří samozřejmě přavážnou většinu němečtí úpravci, ale kde tu se dá objevit i japonský či americký tuner. Teď ale zůstaňme ještě stále v Evropě a podívejme se, jak si ideální provedení šesté generace modelu Golf představuje belgická firma Caractere.

Belgičané tentokrát připravili hned několik verzí nového bodykitu, který však spojuje jedna vlastnost. U všech totiž můžeme říct, že se podobají konceptu IROC z roku 2006, jenž se stal předskokanem modelu Scirocco. Jasnou podobu s konceptem můžeme vidět třeba na přídi, ale v extrémnosti nezaostává ani zbytek auta. Firma navíc nabízí různé sady 18-ti a 19-ti palcových ráfků.
Jsme sice na pochybách, zda se Golfu tento vzhled hodí, avšak na druhé straně jsme si jistí, že nějaké zájemce si mezi množstvímm tuninguchtivých spoluobčanů určitě najde.
Ptáte na technickou stránku věci? Tak v tomto směru se nezměnilo vůbec nic, tenhle Golf je prostě charakter a pod sukni si sáhnout nedá...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 VW Golf Caractere
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků