VW Golf Variant zná svou cenu. Oproti Octavii je o 14 000 Kč dražší

Na český trh vstoupil nový Volkswagen Golf v provedení Variant. První generace tohoto kombi se světu představila před dvaceti lety a od té doby se prodalo více než 1,8 milionu kusů, takže novinka má určitě na co navazovat. V porovnání se základním hatchbackem je nový Variant delší o 307 mm a v porovnání s předchozí generací nabídne o rovných 100 litrů objemnější zavazadelník (605 l namísto 505 l). Po sklopení sedadel se lze dostat až na 1620 litrů.

Kombi | Škoda | Autosalony | Ženeva 2013 | Volkswagen | Design | Škoda Octavia | Volkswagen Golf

Škoda Octavia Combi vs. Volkswagen Golf Variant: první dojmy

První česká cena má hodnotu 378 900 Kč, a to za verzi s motorem 1.2 TSI o výkonu 85 koní a základní výbavou Trendline. Oproti nejdostupnější Octavii Combi se stejným motorem si za Golf připlatíte 14 000 Kč. Stejně jako u Škody Octavie je prozatím tím nejdražším, co si můžete pořídit, provedení s naftovým dvoulitrem o výkonu 150 k a pohonem všech kol. Dostupné je pouze v kombinaci s vrcholnou výbavou Highline za 629 900 Kč. Za Octavii Combi osazenou stejnou motorizací zaplatíte rovněž 629 900 Kč, ale v kombinaci s prostřední výbavou Ambition. 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 10 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků