VW Golf TDI předvedl, že umí jet v běžném provozu za 2,92 l/100 km

Volkswagen Golf TDI BlueMotion dosáhl v reálném provozu průměrné spotřeby 2,92 l/100 km. Výsledek je o to úctyhodnější, že ho nebylo dosaženo na krátkém úseku, ale na trase dlouhé celých 1602 km.

Z Nantes v západní Francii vyrazil vůz přes Paříž, Antverpy, Brémy a Hamburk až do dánské Kodaně. Trasu urazil za 20 hodin a 45 minut čistého jízdního času, což znamená průměrnou rychlost asi 77 km/h. Za volantem se přitom střídali řidiči z programu Volkswagen Driving Experience.

Zajímavosti | Škoda | Byznys | Škoda Fabia

Škoda Fabia HTP umí jezdit za 2,6 l/100 km

Nádrž zapečetil už v Nantes inspektor společnosti Dekra, který dohlížel na regulérní průběh testu. Na konci cesty se do ní vešlo 46,92 l motorové nafty.

Golf TDI Bluemotion je nejúspornější sériově vyráběnou verzí aktuálního Golfu. Pohání ji motor 1.6 TDI o výkonu 110 koní, který v takzvaném novém evropském jízdním cyklu vykazuje kombinovanou spotřebu 3,2 l/100 km. 

Akce s poněkud krkolomným názvem „Think Blue. Eco Ride“ měla za cíl propagovat výcvik úsporné jízdy, který Volkswagen v některých zemích nabízí.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

dnes | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků