VW Golf R Wolfsburg Edition: Specialita, kterou si u nás nekoupíte

Volkswagen začal nabízet limitovanou sérii Golfu R a Golfu R Variant. Ta má například jiná kola, černá zpětná zrcátka, samozřejmě patřičná loga a lepší výbavu v interiéru. Jestli se vám teď „sbíhají sliny“ na pěkně rychlou specialitu z dílny VW, máme špatnou zprávu. U nás, ani kdekoliv jinde v Evropě, si tohle auto nekoupíte.

Testy | Hatchbacky | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Jde totiž o specialitu určenou pro australský trh. Limitovaná edice nese jméno Wolfsburg Edition, přičemž pro zákazníky znamená černá devatenáctipalcová litá kola, černé kryty zpětných zrcátek, u kombíku také černé střešní ližiny a možnost výběru jedné ze tří barev včetně bílé Oryx White Pearl. Na pátých dveřích se pak objevuje ještě logo upozorňující na fakt, že nejde o jen tak obyčejný Golf R.

Video | Kombi | Volkswagen | Volkswagen Golf

Golf R Variant je rychlejší než hatchback. Pokud za volantem sedí pan Ogier

V interiéru najdete čalounění kůží Nappa, vyhřívaná sedadla a několik asistentů. Jmenovitě se jedná o Front Assist, adaptivní tempomat nebo hlídání mrtvého úhlu. Na rozdíl od u nás dostupných verzí je ale provedení pro australský trh naladěné pouze na 206 kW (280 koní). Pohon všech kol samozřejmě nechybí. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků