VW Golf R Variant oficiálně představen. Do Evropy dorazí na jaře

O Volkswagenu Golf R Variant se spekulovalo delší dobu. Dnes je ale vše definitivní, neboť automobilka tuto verzi oficiálně představila. Mimochodem, je to vůbec poprvé v historii, co vrchol řady Golf přichází také s karoserií kombi.

Testy | Hatchbacky | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Golf R s karoserií kombi se liší oproti standardní verzi úplně stejně, jako tomu je u základního hatchbacku. Jiný je tedy nárazník, difuzor, na autě jsou dvě dvojité koncovky výfuku, jiná kola a tak dále. To samé pak platí rovněž o interiéru, kde najdete sportovní sedadla, loga R, čalounění Alcantarou a případně kůži.

Testy | Sportovní auta | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

O pohon se stará dvoulitr TSI s výkonem 221 kW (300 k) a točivým momentem 380 Nm. Ani v tomto se tedy Variant od hatchbacku neliší. Nechybí samozřejmě pohon všech kol a šestistupňová převodovka DSG. Stovku zvládne R Variant za 5,1 s, což je o 0,2 s horší čas než u hatchbacku. Maximální rychlost dosahuje na 250 km/h, přičemž samozřejmě jde o číslo dané omezovačem.

Na evropské trhy se tato novinka dostane na jaře příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků