VW Golf R Variant oficiálně představen. Do Evropy dorazí na jaře

O Volkswagenu Golf R Variant se spekulovalo delší dobu. Dnes je ale vše definitivní, neboť automobilka tuto verzi oficiálně představila. Mimochodem, je to vůbec poprvé v historii, co vrchol řady Golf přichází také s karoserií kombi.

Testy | Volkswagen | Hatchbacky | Volkswagen Golf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Golf R s karoserií kombi se liší oproti standardní verzi úplně stejně, jako tomu je u základního hatchbacku. Jiný je tedy nárazník, difuzor, na autě jsou dvě dvojité koncovky výfuku, jiná kola a tak dále. To samé pak platí rovněž o interiéru, kde najdete sportovní sedadla, loga R, čalounění Alcantarou a případně kůži.

Testy | Volkswagen | Sportovní auta | Volkswagen Golf

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

O pohon se stará dvoulitr TSI s výkonem 221 kW (300 k) a točivým momentem 380 Nm. Ani v tomto se tedy Variant od hatchbacku neliší. Nechybí samozřejmě pohon všech kol a šestistupňová převodovka DSG. Stovku zvládne R Variant za 5,1 s, což je o 0,2 s horší čas než u hatchbacku. Maximální rychlost dosahuje na 250 km/h, přičemž samozřejmě jde o číslo dané omezovačem.

Na evropské trhy se tato novinka dostane na jaře příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků