tak dizajn je naozaj lepsi ako u GTI, hlavne disky su podstatne krajsie... ...aj ked ja mam radsej "nenapadnejsie" riesenie, takze by som bral GTI s diskami "R"-ka ...no a ani ta 4-kolka by nebola zla, ak sa clovek vyberie na lyzovacku ;-)
Takze cena je trochu vyssi, nez u dvojice WRX/Ralliart. No holt zajimava alternativa.
Tu "méně konfliktní", resp. "uhlazenější" alternativu v Golfu R vidim.
Na machrování po praze bude ostře zelené široko jednoznačná volba. Pro ježdění golf nemá chybu a za tuto cenu ani konkurenci.
Právě že na ježdění je pro Golf konkurence v podobě WRX265 a Lanceru Ralliart velmi silná (a ještě lacinější).
Na ostrou jízdu budou asi i lepší, ale kolik lidí si je koupí. Odhaduju tak 10 člobrdíků v čr. Golf bude silný i v prodejích. A vo tom to je. Golfa si koupí ti, co nechcou být moc vidět a přitom si chcou slušně zajezdit.
Samozřejmě. O prodejích nepochybuji. Golf bude takovou "bezkonfliktní" volbou.
Nevim jak prisli na tech 260k, Scirocco bude mit 265k. Takze to opravte!
V nemecku by se zakladni Scirocco R dalo poridit pod 700.000kc, po sleve samosebou.Za tolik jsem mel 135iJaka je jeho pohotovostini hmotnost?
si delate pr*el? 900000 tis k je prej zajimava cena hehe no jo no milionáři.. kolik zlodějů si to muže dovolit?
Uz jsem to nasel 1419kg, o vice nez 100kg 2.0tfsi, kde se vzali tech 100 kg?
100kg+ = 4matic
vazne?
jj
Scirocco R na rozdiel od Golfu R bude predokolka
Na tej R cene - remizujem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.