VW Golf Plus VI: stačí jen pár změn

Na autosalonu v Bologni debutoval další přírůstek do rodiny Golfů VI. generace. Ohňostrojem nápadů jeho vzhled podle očekávaní není.

Novou generaci rodinného modelu Golf bychom klidně mohli označit pouze za jemný facelift té předešlé, nezměnilo se totiž nic zásadního a automobilka dopřála tomuto modelu pouze jemné stylingové úpravy po vzoru jeho menšího sourozence. Změny jsou viditelné zejména na mírně zaoblené přední části, masce a protaženějších světlometech. Úprav se dočkala i záď, kterou zvýrazňují inovovaná koncová LED světla a dynamicky působící nárazník. Navíc, k této novince bude dostupných hned několik typů litých kol, z nichž většinu připravila divize VW Individual.

Další změny zaregistrujeme i uvnitř vozu, ovšem také až po delším zkoumání. Zatímco palubní deska si zachovala své základní rysy, přibylo pár prvků z kokpitu nového Golfu a to zejména tlačítka a další ovládací prvky. Další změny pak najdeme už jenom v katalogu a to v podobě nových potahů. Zejména něžnější pohlaví pak potěší, že Volkswagen poprvé k tomuto vozu nabízí i systém ParkAssist, který umí zaparkovat mezi stojící vozidla, ve volitelné nabídce pak nechybí ani zadní kamera a parkovací senzory.

V moentě představení automobilka nezveřejnila kompletní nabídku agregátů, ovšem ta by se od hatchbacku příliš lišit neměla. Základem bude 1,4 litrový čtyřválec s výkonem 59 kW a vrcholem nabídky by měl být přeplňovaný 1,4 TSI s výkonem 118 kW. Očekávat můžeme i sadu vznětových agregátu s výkonnostními parametry od 81 kW do 103 kW.

Bližší informace a ceny se dozvíme těsně před spuštěním prodejů, které je naplánováno na jaro příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Golf Plus VI
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků