VW Golf Plus VI: stačí jen pár změn

Na autosalonu v Bologni debutoval další přírůstek do rodiny Golfů VI. generace. Ohňostrojem nápadů jeho vzhled podle očekávaní není.

Novou generaci rodinného modelu Golf bychom klidně mohli označit pouze za jemný facelift té předešlé, nezměnilo se totiž nic zásadního a automobilka dopřála tomuto modelu pouze jemné stylingové úpravy po vzoru jeho menšího sourozence. Změny jsou viditelné zejména na mírně zaoblené přední části, masce a protaženějších světlometech. Úprav se dočkala i záď, kterou zvýrazňují inovovaná koncová LED světla a dynamicky působící nárazník. Navíc, k této novince bude dostupných hned několik typů litých kol, z nichž většinu připravila divize VW Individual.

Další změny zaregistrujeme i uvnitř vozu, ovšem také až po delším zkoumání. Zatímco palubní deska si zachovala své základní rysy, přibylo pár prvků z kokpitu nového Golfu a to zejména tlačítka a další ovládací prvky. Další změny pak najdeme už jenom v katalogu a to v podobě nových potahů. Zejména něžnější pohlaví pak potěší, že Volkswagen poprvé k tomuto vozu nabízí i systém ParkAssist, který umí zaparkovat mezi stojící vozidla, ve volitelné nabídce pak nechybí ani zadní kamera a parkovací senzory.

V moentě představení automobilka nezveřejnila kompletní nabídku agregátů, ovšem ta by se od hatchbacku příliš lišit neměla. Základem bude 1,4 litrový čtyřválec s výkonem 59 kW a vrcholem nabídky by měl být přeplňovaný 1,4 TSI s výkonem 118 kW. Očekávat můžeme i sadu vznětových agregátu s výkonnostními parametry od 81 kW do 103 kW.

Bližší informace a ceny se dozvíme těsně před spuštěním prodejů, které je naplánováno na jaro příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Golf Plus VI
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků