VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

Volkswagen rozšiřuje své sportovní aktivity. Kromě seriálu WRC budeme moci vídat speciály německého koncernu také na závodních okruzích v rámci TCR International Series. Stát by se tak mělo příští sezónu, nicméně už tento víkend se první dva exempláře upraveného Golfu ukážou v ostrém startu na Red Bull Ringu.

Tuning | Sportovní auta | Hatchbacky | Volkswagen | Design | Volkswagen Golf

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

Volkswagen Golf R TCR používá dvoulitrový benzinový motor TSI naladěný na 243 kW (330 koní) a 410 Nm. Ten spolupracuje se šestistupňovou převodovkou DSG a pohání pouze kola přední nápravy.

Auto má podvozek rozšířený o 40 cm, stojí na osmnáctipalcových kolech a nechybí ani nezbytné úpravy aerodynamiky. V interiéru pak nenajdeme nic jiného než volant, sportovní sedačku a bezpečnostní klec.

Tuning | Volkswagen | Design | Volkswagen Golf

Golf R s výkonem 400 koní je tady. Zatím ale ne od Volkswagenu

Ostrý soutěžní start čeká na nový Golf R TCR již tento víkend. V rámci přípravy automobilu nasadí tým Engstler do zbývajících závodů sezóny dva exempláře. Mimochodem, s vývojem údajně pomáhali také lidé od Seatu, který má okruhový speciál už delší dobu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 141 717 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2003
Stav: 188 745 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 172 154 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků