VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

Volkswagen rozšiřuje své sportovní aktivity. Kromě seriálu WRC budeme moci vídat speciály německého koncernu také na závodních okruzích v rámci TCR International Series. Stát by se tak mělo příští sezónu, nicméně už tento víkend se první dva exempláře upraveného Golfu ukážou v ostrém startu na Red Bull Ringu.

Tuning | Design | Volkswagen | Sportovní auta | Hatchbacky | Volkswagen Golf

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

Volkswagen Golf R TCR používá dvoulitrový benzinový motor TSI naladěný na 243 kW (330 koní) a 410 Nm. Ten spolupracuje se šestistupňovou převodovkou DSG a pohání pouze kola přední nápravy.

Auto má podvozek rozšířený o 40 cm, stojí na osmnáctipalcových kolech a nechybí ani nezbytné úpravy aerodynamiky. V interiéru pak nenajdeme nic jiného než volant, sportovní sedačku a bezpečnostní klec.

Tuning | Design | Volkswagen | Volkswagen Golf

Golf R s výkonem 400 koní je tady. Zatím ale ne od Volkswagenu

Ostrý soutěžní start čeká na nový Golf R TCR již tento víkend. V rámci přípravy automobilu nasadí tým Engstler do zbývajících závodů sezóny dva exempláře. Mimochodem, s vývojem údajně pomáhali také lidé od Seatu, který má okruhový speciál už delší dobu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků