VW Golf GTI VI: ikona v novém provedení (spy photos)

Špionážní fotografové si nedají pokoj ani v létě a díky jejich dobře odvedené práci se nám do redakce dostaly první snímky Volkswagenu Golf GTI šesté generace. Vůz sice nese výrazné maskování, ale přiložená ilustrace může napovědět mnohé.

Pod kapotou se toho moc nezmění, stále se o pohon bude starat dvoulitrový turbodmychadlem přeplňovaný zážehový čtyřválec TFSI s výkonem zvýšeným na 155 kW/211 k. Zákazníci budou moci volit mezi klasickým šestistupňovým manuálem a dvouspojkovým DSG.

Jako koncept se GTI předvede na podzimním autosalonu v Paříži, poté se dočká zahájení produkce a první dodávky poputují pochopitelně do Evropy. Američtí zájemci si budou muset počkat trochu déle.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Počátešní testy GTI šesté generace

Klepněte pro větší obrázek Foto a ilustrace © Automedia
Jak bude zřejmě vypadat

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků