VW Golf GTI Excessive a Adidas detailněji

Nabízíme vám více podrobností ke dvěma speciálním sériím odvozeným od Golfu GTI. K verzi i Excessive i její první foto.

Obě specifická „gétéíčka” se představila minulý víkend na tunerském setkání Wörthersee 2010, jež opět proběhlo v rakouském Reifnitzu. Zatímco červený vůz Excessive zůstane pouhým stylistickým cvičením, bílý model Adidas se začne prodávat, a to již v červnu.

GTI Adidas bude dostupný ve tří i pětidveřovém provedení, na karoserii nese decentní loga značky Adidas, ale zvláště interiér má odpovídat současným módním trendům raženým touto oděvní firmou s typickými třemi pruhy ve znaku. Na první pohled se od ostatních Golfů GTI novinka vyznačuje standardně dodávanými adaptivními bi-xenonovými světlomety a zadními svítilnami složenými z LED a sdruženými pod zatmavenými kryty.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Adidas

Povšimneme si rovněž osmnáctipalcových litých ráfků Serron, přičemž Golf GTI Adidas nabízí i paket Light & Sight, dvouzónovou klimatizaci, kontrolou tlaku v pneumatikách a varianta s dvouspojkovou převodovkou DSG i madlo voliče připomínající golfový míček.

K mání jsou čtyři odstíny lakování karoserie Black Uni, Candy White, Tornado Red a nejdražší Oryx White. Pro pořádek dodejme, že pod kapotou se nachází známý dvoulitr TFSI s výkonem 210 koní (155 kW), jenž zaručuje dosažení nejvyšší rychlosti 250 km/h. Golfy z řady Adidas budou exportovány i do Austrálie a Spojených států.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Excessive

Jak bylo řečeno výše, Golf GTI Excessive pro sériovou výrobu určen není a podle svých tvůrců má pouze ukázat „velký designérský potenciál Golfu GTI“.

Za povšimnutí stojí nový, agresivně tvarovaný přední spoiler, jenž opticky navazuje na o 30 mm rozšířené blatníky. Nástavce jsou propojeny skrze prahové spoilery, zadní nárazník nese vestavěný difuzor (při brždění se zbarví do ruda) s koncovkami výfukové soustavy Akrapovic. Posílená brzdová soustava dostala větší kotouče s průměrem 370 mm vpředu a 310 mm vzadu, jež se skrývají za devatenáctipalcovými ráfky BBS. Interiér se vyznačuje černočerveným koženým čalouněním, karoserie je lakována odstínem Firespark.

Pokud se vám tento stroj líbí, možná vás potěší, že představitelé Volkswagenu slíbili zařadit některé jeho prvky do nabídky originálního příslušenství.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekVolkswagen Golf GTI Adidas
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků