VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?

Po úvodních skicách dnes automobilka Volkswagen zveřejnila několik dalších fotkek chystané novinky určené pro setkání GTI u Wörthersee. Díky nim si tak můžeme prohlédnout připravovaný Golf GTI Clubsport v celé jeho kráse.

Tuning | Sportovní auta | Hatchbacky | Volkswagen | Volkswagen Golf

Volkswagen plánuje ještě ostřejší Golf GTI. Koncept se ukáže u Wörthersee  

Celým jménem se tohle auto jmenuje Golf GTI Clubsport concept car, přičemž z této studie vzejde ještě ostřejší verze Volkswagenu Golf GTI, než jakým je provedení Performance.

Koncept, který má mimochodem připomenout 40. výročí Golfu GTI, používá přeplňovaný benzinový dvoulitr naladěný na 195 kW (265 k). Krátkodobě je navíc možné zvýšit výkon motoru zhruba o deset procent. Úpravy designu pak zahrnují nový přední nárazník, prahové nástavce, zadní střešní spoiler a zadní difuzor.

Sportovní auta | Autosalony | Volkswagen | Premiéry | Volkswagen Golf

Nový Volkswagen Golf GTI dostal samosvorný diferenciál

Dobrou zprávou pro všechny příznivce Volkswagenu Golf GTI budiž fakt, že provedení Clubsport dorazí ve své sériové podobě už začátkem příštího roku. Půjde samozřejmě o nejrychlejší sériově vyráběný Golf GTI v historii. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 126 389 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2010
Stav: 140 312 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2004
Stav: 159 323 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků