VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč

Volkswagen slaví čtyřicáté výročí svého legendárního modelu Golf GTI. K této příležitosti automobilka nachystala historicky vůbec nejsilnější GTI. Pokud máte zájem, určitě vás potěší zpráva, že si tohle auto můžete objednat už také na českém trhu.

Sportovní auta | Autosalony | Hatchbacky | Volkswagen | Frankfurt 2015 | Design | Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

České zastoupení začalo přijímat na Golf GTI Clubsport objednávky. Základní cena vrcholné verze řady GTI byla stanovena na 789 900 Kč. V sériové výbavě najdeme osmnáctipalcová kola, sportovní podvozek snížený o 15 mm, bi-xenonové světlomety, automatickou klimatizaci a sadu prvků unikátních pro verzi Clubsport. Jmenovitě jde o nový nárazník, boční prahy, zadní difuzor a větší spoiler.

Testy | Zajímavosti | Technika | Život řidiče | Kombi | Sportovní auta | Volkswagen | Volkswagen Golf

VW Golf R Variant: Jak vysoký má reálný výkon a o kolik je Cupra slabší?

Hlavním rozdílem je ale vyšší výkon motoru. Díky funkci „boost“ lze krátkodobě zvýšit maximum až na 213 kW (290 k), přičemž standardem má být 195 kW (265 k). Clubsport bude dostupný s manuální převodovkou i automatickou dvouspojkou DSG. S manuálem umí ostré GTI zrychlení na 100 km/h za 5,9 s, v případě DSG to je o desetinu sekundy více. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků