VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč

Volkswagen slaví čtyřicáté výročí svého legendárního modelu Golf GTI. K této příležitosti automobilka nachystala historicky vůbec nejsilnější GTI. Pokud máte zájem, určitě vás potěší zpráva, že si tohle auto můžete objednat už také na českém trhu.

Design | Volkswagen | Autosalony | Sportovní auta | Hatchbacky | Frankfurt 2015 | Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

České zastoupení začalo přijímat na Golf GTI Clubsport objednávky. Základní cena vrcholné verze řady GTI byla stanovena na 789 900 Kč. V sériové výbavě najdeme osmnáctipalcová kola, sportovní podvozek snížený o 15 mm, bi-xenonové světlomety, automatickou klimatizaci a sadu prvků unikátních pro verzi Clubsport. Jmenovitě jde o nový nárazník, boční prahy, zadní difuzor a větší spoiler.

Testy | Zajímavosti | Život řidiče | Technika | Volkswagen | Sportovní auta | Kombi | Volkswagen Golf

VW Golf R Variant: Jak vysoký má reálný výkon a o kolik je Cupra slabší?

Hlavním rozdílem je ale vyšší výkon motoru. Díky funkci „boost“ lze krátkodobě zvýšit maximum až na 213 kW (290 k), přičemž standardem má být 195 kW (265 k). Clubsport bude dostupný s manuální převodovkou i automatickou dvouspojkou DSG. S manuálem umí ostré GTI zrychlení na 100 km/h za 5,9 s, v případě DSG to je o desetinu sekundy více. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků