Toyota HSD to zládá bez spojky a tyhle trapáci musejí mít tři.
Taky mám pocit, že tři spojky jsou moc. Víc spojek, víc problémů. A teď si jen vybrat. Toyota HSD, nebo Volkswagen GTE??
Zelená pičovina
Ale konecne sa niekto vydal spravnym smerom. Cisty elektromobil je pre extremne vysoku cenu, mizerny dojazd a dlhe nabijanie uplna hlupost.Naopak doterajsie hybridy s dojazdom 2 km na baterky jednak neslo nabijat a kapacita baterii bola taka mala, ze v polovici dlhsieho klesania nebolo kam ukladat energiu a na prejazd dlhsou dedinou to bolo tiez malo.50 km na baterky je dostatocny dojazd. To sa da vyuzit na kazdodenne dochadzanie do prace, na nakupy a pritom clovek nepotrebuje dalsie auto, ked chce ist na dovolenku ci sluzobnu cestu. Taketo auta by tiez podporovali rozvoj dobijacej infrastruktury. V buducnosti, ked niekto vyvinie novy sposob ukladania elektriny, pride vhod.
Dokud budou všechna tahle zelená autíčka výrazně dražší než jejich prožraní kolegové, tak nemají šanci na slušnou prodejnost. Rád bych si ho koupil - kdyby stál podobně jako běžný Golf.
Jak můžou takhle klamat zákazníky. Hyundai to zkusil v USA a přišlo ho to na 400 milionů dolarů. Nevím jestli se dá něco vysoudit tady,ale vzhledem k tomu jaký je EU zlodějský a přiblblý spolek tak asi ne.
Má to jeden problém. Pokud si dobře pamatuju, Hyundai opravdu klamal zákazníky. Podle normy naměřil spotřebu a uvedl příznivější číslo. Tady u GTE je problém jiný. Naměřili spotřebu a tu uvedli (snad :-)) To, že naše evropská norma neodpovídá reálnému provozu, je věc jiná. Pokud s tím GTE pojedeš tak, jak velí norma, tak by ses také měl dostat na 1,5l/100km (ona ta norma se měří jen na vzdálenosti 11km, takže se není čemu divit, že plug-in hybridy na tak krátké vzdálenosti dávají tak šílená čísla). Ale to není chyba výrobců, ale normy, podle které se to musí měřit. V podstatě bys je mohl žalovat, kdyby uvedli pravdivější vyšší číslo (1,6 a výše), protože to by bylo klamání zákazníka, neodpovídalo by totiž normě :-)
Pokud zkouška měří jen 11km, pak nechápu proč při ní hybrid s elektrickým dojezdem 50km nemá spotřebu zcela nulovou
To by mě také zajímalo. Je ale možné, že např. při mimoměstském cyklu se už zapíná i spalovací motor, byť by na elektrický mělo být možné jet až 130 km/h. Nevím jak to přesně funguje a zda čistě elektrický mód je "vynucený uživatelem" a v běžném režimu se spalovací motor zapíná dříve a v tom to měřili... Nevím.
Jako technicke cviceni je to pomerne hezke. nicmene se trochu obavam o spolehlivost a kvalitu, prece jenom je to VW a ten v posledni dobe se spolehlivosti docela zapasi. Tady je to kombinace TSI (ikdyz s rozvodovym remenem), DSG a nikdy nevyzkouseneho elektormotoru. Vzhledem k tomu, ze VW sve vyrobky testuje teprve na lidech, tak se budou majitele maji na co tesit :-(.
už vidím v realu jak vyrazím z jižních čech do ostravy pak do prahy a dom za 1.5 litru spotřeby kdy budu dodržovat rychlostní limity. Pokud ne hned bych je žaloval a chtěl doplácet palivo. Když slibujou nesmysly měli by dávat k novým vozům návod jak dosáhnout takové a takové spotřeby v provozu.
Tá spotreba je reálna ale len prvých 100 km čo bude batéria plne dobitá a za ideálnych laboratórnych podmienok. EÚ by konečne mala zmeniť metodiku merania spotreby pri hybridoch, resp. plugin hybridoch,
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.