VW Golf GTD vs. Golf TDI. Kdo zvládne rychleji 200 km/h?

Sedmá generace Volkswagenu Golf je po všech stránkách modernější a hlavně podstatně lehčí. Co to znamená v praxi? To názorně ukazuje přiložené video, na kterém najdete porovnání starého Volkswagenu Golf GTD a nového s dieselovým dvoulitrem.

Design | Volkswagen | Sportovní auta | Premiéry | Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTD umí stovku za 7,5 s, průměrně si řekne o 4,2 l/100 km

Staré GTD disponuje parametry 170 koní a 350 Nm a na videu jej najdete v horní polovině. Nováček má motor naladěný na 150 koní a 320 Nm. V obou případech pak řazení obstarává převodovka DSG. Kdo je na 200 km/h rychleji? Překvapení nečekejte, přesto je zajímavé sledovat, jak dokáže slabší nová generace s tou výkonnější držet krok.  

Testy | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test Volkswagen Golf 1.2 TSI – důrazná odpověď pana Winterkorna

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků