VW Golf Cabrio se vrátí, již na jaře 2011

Mohlo by se zdát, že verze Cabriolet patří k Volkswagenu Golf jako vadná váha vzduchu k motoru TDI, ale není to tak docela pravda. Cabriolet totiž vznikl pouze na základech první a třetí generace Golfu, zbylé tři jaksi minul. Po příchodu modelu Eos se pak mohlo zdát, že něco jako Golf Cabrio nám bude již navždy upřeno, ale realita je nakonec docela odlišná.

Volkswagen totiž oznámil, že ve své nové továrně (ona až tak nová není, jde o zrekonstruovaný provoz Karmannu) v Osnabrücku začne již od jara nadcházejícího roku vyrábět Golf VI Cabrio, který tak zažije velký návrat.

Jak bude vůz v sériové podobě vypadat zatím nevíme, ale stejně jako v předešlých případech se nedá čekat mnoho jiného než Golf s plátěnou střechou a trochu odlišně ztvárněnými zadními partiemi.

Připomeňme, že se v krátké době jedná již o druhý potvrzený příchod otevřeného Volkswagenu. Teprve před pár dny jsme vás informovali o tom, že automobilka bude na témže místě od roku 2013 vyrábět malý roadster na bázi konceptu Bluesport.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf VI přijde o střechu, teď o tom již nemůže být pochyb
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků