VW chystá desetistupňový automat coby nástupce šestistupňového DSG

Vienna Motor Symposium se stalo dějištěm premiéry nového třílitrového šestiválce TDI (218 a 272 koní), nicméně to ze strany koncernu VW nebylo vše. Podle britského Autocaru také na stejné akci řekl šéf vývoje Hans-Jakob Neusser pár slov o připravované desetistupňové převodovce DSG a dvakrát přeplňovaném dvoulitrovém TDI.

Zajímavosti | Technika | Volkswagen | Premiéry | Audi

Audi 3.0 TDI: nová generace dává až 272 koní, Euro VI v ceně

Desetistupňový automat bude dvouspojkový, je připravován jak pro příčnou, tak také pro podélnou zástavbu a zvládne přenést až 500 Nm. V rámci snižování spotřeby o patnáct procent do roku 2020 je údajně nová převodovka koncipována jako nástupce stávajícího šestistupňového DSG používaného u výkonnějších modelů.

SUV | Volkswagen | Byznys

Koncern Volkswagen chystá sedm nových SUV. Ofenzíva začíná už letos

Šéf vývoje pak rovněž potvrdil příchod dvakrát přeplňovaného čtyřválce 2.0 TDI s výkonem 240 koní. Ten se představí v nové generaci Volkswagenu Passat. Oficiální premiéra proběhne v Paříži, klasické postupné odhalování ale začne už velmi brzy.

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Autocar

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků