VW Caddy poprvé s pohonem 4Motion

Automobilka Volkswagen poprvé představí model Caddy s pohonem všech čtyř kol, který zabezpečuje známý systém Haldex čtvrté generace. Výsledkem tohoto pohonu budou samozřejmě lepší jízdní vlastnosti třeba na zimních silnicích, nebo při plně naloženém vozidle. Možná se najdou i dobrodruzi, kteří by tento vůz chtěli vyzkoušet i v těžkém terénu. Ty by ale VW Caddy 4Motion zřejmě zklamal...

VW Caddy 4Motion bude poháněn čtyřválcovým turbodieselem s výkonem 105 koní, kterému sekunduje šestistupňová manuální převodovka. Při prázdném voze udává výrobce kombinovanou spotřebu 6,6 l/100 km a maximální rychlost 164 km/h. Caddy 4Motion se oficiálně představí již příští týden na Hannoverském autosalonu.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohon 4Motion bude dostupný jak pro verzi Caddy Life, tak pro Caddy Van.
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

23.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků