VW BlueSport Roadster se nakonec produkce dočká, prý

Krátce poté, co se v Detroitu představilo „drnčící“ sportovní kabrio poháněné vznětovým dvoulitrem, se začaly množit spekulace o jeho případné výrobě a o tom, co jím vlastně automobilka chtěla naznačit. Jisté však je, že nám chtěla ukázat, že i sportovní otevřený model by se za dieselový agregát nemusel stydět a i když mnoho lidí to pokládá za naprostý nesmysl, doba je zlá a klapající diesely už zřejmě brzy nebudou výjimkou ani ve sportovnějších a rychlejších vozech. Před necelými třemi týdny se ale v mediích objevily zprávy o tom, že Volkswagen s výrobou tohoto modelu vůbec nepočítá.

Nyní se ale všechno obrací o 180 stupňů a na povrch se opět dostaly informace, že BlueSport přece jenom na silnicích uvidíme, avšak až někdy okolo roku 2013. Zatímco Volkswagen vytvořil tento model primárně pro severoamerický trh, prodávat se bude i v Evropě, těžko však říct od kdy a za kolik. Prozatím víme pouze to, že v Americe by základní cena neměla přesáhnout 30 000 dolarů. Dále můžeme jen doufat, že se nestane čistě dieselovou záležitostí...

Tip: Informace o zrušení plánů na výrobu jsme vám nedávno přinesli zde.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
VW Bluesport Roadster Concept
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků